Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 خرداد 1384

كروبي: انتظار اين بود كه شوراي‌‏نگهبان از ردصلاحيت‌‏هاي غيرقانوني خودداري كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي تاييد صلاحيت‌‏شده اصلاح طلبان نسبت به ردصلاحيت‌‏ برخي چهره‌‏هاي شاخص اصلاح‌‏طلب از سوي شوراي نگهبان واكنش نشان داد.

به گزارش " ايلنا" ، در نمابري كه مهدي كروبي به اين خبرگزاري فرستاده، آمده است: انتظار اين بود كه در شرايط امروز كشور به منظور حفظ منافع ملي ايران عزيز و ترغيب مردم براي حضور و مشاركت حداكثري در انتخابات كه به تقويت پايگاه نظام و مشروعيت آن مي‌‏انجاميد, شوراي محترم نگهبان از ردصلاحيت‌‏هاي غير قانوني خودداري كرده و دلسوزان نظام مانع از آن مي‌‏شدند كه تجربه تلخ انتخابات مجالس چهارم و هفتم تكرار شود. اما به نظر مي‌‏رسد كه اين انتظار محكوم به شكست است.

صلاح كشور و نظام اين بود كه شوراي محترم نگهبان به جاي برخورد حذفي با نيروهاي درون نظام و كساني كه در سابقه‌‏شان جز خدمت صادقانه به كشور و مردم وجود ندارد, با تامل و تحمل برخورد مي‌‏كرد و شائبه توجه به منافع يك گروه را به جاي منافع كلي نظام تقويت نمي‌‏كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اميدوارم با درايت رهبري معظم انقلاب در فرصت باقي مانده قانوني, حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌‏هاي راي ترجيح داده شود تا مردم و نمايندگان فكري آنان امكان حضور در تعيين سرنوشت خود و برگزاري انتخاباتي پرشكوه كه سزاوار جمهوري اسلامي است را بيابند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23041

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: انتظار اين بود كه شوراي‌‏نگهبان از ردصلاحيت‌‏هاي غيرقانوني خودداري كند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005