Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 3 خرداد 1384

سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي: خبر انصراف آقاي هاشمي در صورت اجماع اصولگرايان بي‌پايه است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني، درباره‌ي آنچه آن را اظهارنظر يكي از اصولگرايان مبني بر انصراف هاشمي رفسنجاني در صورت اجماع اصولگرايان ناميد، اعلام كرد: اساسا نشر چنين اخبار كذبي را منطبق با اصول اخلاقي و آموزه‌هاي ديني نمي‌دانم.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، نوبخت افزود: پس از ثبت‌نام آقاي هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري تا كنون چند بار اين سخن توسط گردانندگان محترم جناح اصولگرا تكرار شده است. ضمن احترام به شخصيت‌هاي محترم در اين جريان فكري بر بي‌پايه بودن خبر انصراف آقاي هاشمي در صورت اجماع اصولگرايان تاكيد مي‌كنم و اساسا نشر چنين اخبار كذبي را منطبق با اصول اخلاقي و آموزه‌هاي ديني نمي‌دانم.


نوبخت تاكيد كرد: اگر چنين آرماني براي عده‌اي دوست‌داشتني باشد، ولي براي آنان دست‌نايافتني خواهد بود؛ چرا كه آقاي هاشمي رفسنجاني با ارزيابي دقيق و واقع‌بينانه از شرايط داخلي و خارجي پس از تأمل طولاني در اين خصوص همان‌طور كه در بيانيه اعلام حضور تبيين كردند، براي جلوگيري از گسترش تنش‌ها و گرايش‌هاي افراطي و انسجام و عزم ملي براي تنش‌زدايي و جلب اعتماد بين‌المللي و هم‌چنين تبديل تهديدها به فرصت و ايجاد كار و توسعه با شعار «همه با هم، كار» براي خدمت به مردم به صحنه‌ي انتخابات آمده‌اند.

فقط سرنوشت سياسي ايشان در اين انتخابات به راي مردم بستگي خواهد داشت، نه خواست و اراده‌ي گردانندگان پشت صحنه؛ به طوري كه يك جناح سياسي تصميم بگيرد كه آقاي هاشمي در صحنه‌ي انتخابات نيايد و يا اگر ثبت‌نام كرد با تشخيص اعلام انصراف دهد.


وي افزود: ستاد انتخاباتي آقاي هاشمي رفسنجاني با حذف هر كانديدايي مخالف است و از حضورشان استقبال مي‌كند. از اين رو رهنمود مقام معظم رهبري به شوراي محترم نگهبان در تجديدنظر و گسترش فضاي انتخاباتي از نظر اين ستاد قابل تقديس است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني افزود: با توجه به اين‌كه در نظرسنجي‌ها با تشخيص مردم فهيم ايران حمايت از آقاي هاشمي رفسنجاني رو به افزايش بوده، بهتر است بعضي از جناح‌هاي سياسي به جاي پرداختن به تلاش بي‌ثمر براي انصراف آقاي هاشمي به فكر ارايه‌ي توانمندي‌هاي كانديداي خود و جلوگيري از ريزش آراي آنها باشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23140

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي: خبر انصراف آقاي هاشمي در صورت اجماع اصولگرايان بي‌پايه است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005