Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 4 خرداد 1384

لاريجاني با اشاره به دخالت هاي پيدا و پنهان در امر انتخابات: برخي از بيرون چالش ها را هدايت مي كنند، انتخاب

كانديداي نهايي شوراي هماهنگي خطاب به اعضاي ستاد خود گفت:هر كس از شما كوچكترين ترديدي دارد وارد صحنه نشود بهتر است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»دكتر علي لاريجاني در جلسه مشترك شوراي هماهنگي و مسئولان ستاد انتخاباتي اش با تحليل شرايط انتخابات و موانعي كه بر سر راه اجماع اصولگرايان ايجاد شد ضمن بيان مطلب فوق افزود:من همچنان اعتقاد دارم كه هنوز بايستي براي اجماع تلاش كرد.
وي همچنين درباره شرايط انتخابات رياست جمهوري گفت:شرایط انتخابات نهم آسیب‌هایی را به ما تحمیل كرده، كه این آسیب‌ها در درون یك حركت سه‌گانه حاصل شد؛ نخست: غرور و هوای نفس و منیت‌ها، دوم؛ تردید در عمل، سازماندهی ما را دچار اشكال كرده است و سوم دخالت‌های آشكار و پنهان در امر انتخابات، برخی از بیرون این چالش‌ها را مدیریت كردند و برخی هم كج‌فهم بودند. در واقع برخی دوستان با تصورات خودشان بساطی را پهن كردند كه جمع‌شدنی نبود.
لاریجانی ادامه داد:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«ما با یك معادله چند مجهولی مواجه هستیم، و ورود هاشمی به انتخابات محدودیت‌هایی از نظر راه حل ایجاد كرده است، اما در مجموع من همچنان معتقدم وحدت اصول‌گرایان باز هم نتیجه مطلوب‌تری می‌دهد. بنابراین باز هم باید تلاش كرد. جریان اصول‌گرا عنصر تعیین‌كننده در معادله انتخابات است و به هر طرف كه بچرخد، كفه ترازو به آن طرف سنگینی خواهد كرد. و این قدرت مدیریت صحنه انتخابات را به ما داده است.»

كانديداي نهايي شوراي هماهنگي در پايان خطاب به مسئولین ستاد گفت: «هر كس از شما كوچكترین تردیدی دارد، وارد صحنه نشود بهتر است. همه وقتمان را با تردید و صحبت‌های جانبی، ضایع كردند. بنابراين هركس بايد آنچه در توان دارد براي پيروزي جريان اصولگرا به كار گيرد»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23163

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني با اشاره به دخالت هاي پيدا و پنهان در امر انتخابات: برخي از بيرون چالش ها را هدايت مي كنند، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005