Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

اصغرزاده به رد صلاحيتش اعتراض كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

كمتر كسي مشروعيت نظامي را در جهان مي‌پذيرد كه از مقبوليت برخوردار نباشد و حق انتخاب آزاد در آن به رسميت شناخته نشده باشد. همه مي‌دانيم كه راز ماندگاري حكومت‌ها نيز در همين شاه‌بيت نهفته است كه «مقبول باش تا حكومت كني».

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، ابراهيم اصغرزاده، طي بيانيه‌اي با بيان اين مطلب با اشاره به دلايل حضورش در عرصه انتخابات ابراز عقيده كرده است كه روزي كه تلخي گام نهادن در ميداني چون انتخابات را با مردم در ميان نهاده از سيطره تفكري بيمناك بوده كه ايراني و ايران‌زمين را طعمه منوياتي كه نظامي ناميده، خواهد كرد و همانگونه كه پيشتر گفته، ‌آمدنش براي مقابله با پيشروي تفكري بوده كه موجوديت نظام سياسي را به ورطه جنگ مي‌كشانده است!.


وي افزوده است كه هشدارهاي وي در تبيين خطر سيطره اين تفكر بر عرصه مديريت و سياست خارجي واقعيتي است كه اگر نخواهيم و نخواهند به آن توجه كنند، تاوان سختي را تحمل خواهيم كرد. تاواني كه اولين قربانيان آن مردمي هستند كه نجيبانه بار سختي‌ها را تحمل مي‌كنند.


وي گفته است كه حضور در شرايطي كه به زعم وي، قاطبه مردم در خاموشي به سر مي‌برند،‌ فرصتي بود كه تا شايد كساني كه اندك علقه‌اي به ايران زمين دارند، درد وطن را بر ماندن در قدرت ترجيح دهند و ساز اقتدارگرايي ننوازند.


اصغرزاده كه صلاحيتش از سوي شوراي نگهبان رد شده، با ادعاي اينكه شوراي نگهبان منافع نظام را درك نمي‌كند، بلكه با غير شفاف‌كرن فضا اقدام به مهندسي انتخابات به نفع يك جريان يا گروه خاص مي‌كند، اقدام اين شورا را غيرقانوني خوانده و اعتراض شديد خود را نسبت به اين امر اعلام كرده است.


وي همچنين از رييس‌جمهور خواسته است تا به عنوان مجري قانوني اساسي تن به برگزاري انتخاباتي دهد كه در آن معيارها و استانداري‌هاي آزادي و حقوق بشر رعايت شده باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين فعال سياسي با اعتراض به نظارت استصوابي در پايان از همه كساني كه تا كنون او را مورد تشويق و حمايت خود قرار دادند، به‌خصوص در شهرستان‌هاي مختلف سپاسگزاري و اظهار اميدواري كرده كه مردم با انتخاب مسير صحيح، سربلندي و اعتلاي موقعيت ايران در جهان را تضمين كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23201

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اصغرزاده به رد صلاحيتش اعتراض كرد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005