Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

كروبي: قصدم تخريب شخصيت پرآوازه هاشمي نبود، ايشان ادبيات گفتگوي مناسبي ندارند، انتخاب

مهدي كروبي در اردبيل گفت: انتخابات سالم متكي به راي مردم است و راي مردم بهترين وسيله مهار حكومت و دولتمردان است.

به گزارش سايت «انتخاب» مهدي كروبي كه در اردبيل سخن مي گفت ضمن بيان مطلب فوق تصريح كرد:در جامعه اي كه انتخاب با راي مردم نباشد دولتمردان خود را مديون مردم نمي دانند و احساس نمي كنند سرنوشت آنها در دست مردم است.
وي با اشاره به حضور هاشمي در انتخابات نيز گفت: من در بيانيه اخير خود دنبال تخريب شخصيت مطرح و پرآوازه هاشمي نبودم، بلكه بحث در مورد ادبيات به كار برده ايشان بوده كه ما ‌‏آن را نوعي توهين به دولت اصلاحات و فرايند آن دانستيم و سعي داريم با ادبيات مناسب و با احترام جواب ايشان را بدهم و من فكر مي كنم ايشان ادبيات گفت وگوي خوبي ندارند.
مهدي كروبي در خصوص كنار آمدن با مجلس اصول گراي هفتم افزود: بنده اهل گفت وگو، تعامل، ايستادگي و تفاهم هستم و سعي خواهم كرد در صورت انتخاب از سوي مردم از تمام اختيارات قانوني خود در جهت پيشبرد اهداف و برنامه ها استفاده كنم و اگر ديدم نمي توانم با مجلس كنار بيايم با مردم مشكلات را در ميان خواهم گذاشت و بنده در سابقه خود سعي كردم بحراني ترين مجالس را اداره كنم و از اين لحاظ مشكلي نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير مجمع روحانيون مبارز گفت: در طول مدت كارهاي اجرايي من سخنان مبالغه آميزي را نگفتم و من در اعلام دادن 50 هزار تومان به جوانان كشور به عنوان كمك مالي مكفي تمام منابع و محل درآمدي آن را از جمله صرفه جويي در مصرف بنزين، خارج كردن ماشين هاي فرسوده، افزايش بهره وري و صرفه جويي در ديگر بخش هاي كشور را در نظر گرفتم و بعد تصميم گرفتم و در نظر داريم به قول خود وفا و آن را اجرايي و عملياتي كنم.
وي با اشاره به ضعف و توانمندي دولت اصلاحات افزود: در طول هشت سال گذشته در كشور كارهاي بسياري در عرصه هاي مختلف صورت گرفت كه در عرصه هاي مختلف صورت گرفت كه در حال حاضر در آينده از بركات آن بهره مند شده و خواهيم شد و ما بايد اين راه را با صلابت و استواري و به صورت اصولي ادامه دهيم و از ضعف ها درس بگيريم و نقاط قوت را تقويت بكنيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23228

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: قصدم تخريب شخصيت پرآوازه هاشمي نبود، ايشان ادبيات گفتگوي مناسبي ندارند، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005