Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

معين تصميم درباره نامزدي را تا ‪ ۲‬روز ديگر اعلام مي‌كند، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۵‬
داخلي . سياسي . انتخابات ‪. ۸۴‬
"مصطفي معين" تصميم نهايي خود را در خصوص نامزدي در انتخابات تا دو روز آينده اتخاذ خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا ، بهزاد نبوي عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي عصر روز پنجشنبه در سخناني در نشست حاميان معين در تهران ، افزود: معين تصميم نهايي در خصوص نامزدي در انتخابات را در يك تا دو روز آينده بر پايه نظرات دريافتي اعلام مي‌كند.

وي افزود: از مجموعه نظراتي كه در اين كنگره ضبط مي‌شود و همچنين فرم هاي نظرسنجي كه در اختيار ستادها و حاميان معين قرار گرفته است ، نظرات جمع بندي شده و معين تا دو روز آينده تصميم نهايي خود را در مورد شركت يا عدم شركت در انتخابات اعلام خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پي عدم احراز صلاحيت معين در انتخابات و در پي آن نامه مقام معظم رهبري و تجديد نظر شوراي نگهبان در اين زمينه ، معين اتخاذ تصميم در زمينه نامزدي در انتخابات را به نشست حاميان خود و نظر آنها مشروط كرده بود.

شوراي سياست‌گذاري ستاد انتخاباتي‌مصطفي معين روز سه‌شنبه گذشته با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرده بود كه تصميم به شركت و يا عدم شركت معين در انتخابات با توجه به نظرات جمعي و با لحاظ افكار عمومي و منافع ملي اتخاذ خواهد شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23248

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين تصميم درباره نامزدي را تا ‪ ۲‬روز ديگر اعلام مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005