Click for Amazing Phone Card








شنبه 7 خرداد 1384

محسن مهرعليزاده: توسعه سياسي از ويژگي‌‏هاي مهم دولت رفاه است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري با ترسيم برنامه دولت رفاه در امور سياسي، توسعه سياسي را از موارد عمده برنامه دولت رفاه عنوان كرد.
به گزارش "ايلنا"، محسن مهرعليزاده در ديدار جمعي از فعالان سياسي شهرستان شهريار كه از كانديداتوري وي اعلام حمايت كردند، گفت: سياست, علم و هنري است كه توسعه امكانات، فرصت‌‏ها و محدود نمودن تهديدات را پي مي‌‏جويد كه گسترش امكانات، بسط فرصت‌‏ها و حداقل نمودن تهديدها مستلزم حداكثرسازي مشاركت مردم در فعاليت‌‏هاي اجتماعي و سياسي است و همچنين تشويق تسهيل و تضمين حداكثري در امور سياسي كشور جزء سياست داخلي دولت رفاه است.
وي افزود: همچنين از مهمترين اقدامات دولت رفاه حركت به سوي احزاب قوي در كشور و آسيب‌‏شناسي علل عدم تشكيل احزاب موثر در معادلات اجتماعي است.
مهرعليزاده در خصوص برنامه‌‏هاي امنيتي دولت رفاه در ساختار سياسي، گفت: دولت رفاه به عنوان سازمان‌‏دهنده نظام اجتماعي و سياسي موظف است، حراست از امنيت مالي, جاني, حيثيتي و ساير حقوق قانوني شهروندان را از طريق گسترش امنيت اجتماعي تامين و تضمين كند، همچنين حراست از نظم اجتماعي و تضمين اجراي قانون و جلوگيري از تضييع حقوق شهروندي ايجاب مي‌‏كند، تقويت بنيه نيروهاي انتظامي و امنيتي و كارآمد نمودن آن در صدر برنامه‌‏هاي سياسي- امنيتي دولت رفاه قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي بر لزوم حراست و حفاظت از مرزهاي كشور و اقتدار نظام اسلامي و تثبيت صلح و ثبات در منطقه خاورميانه و آسياي ميانه به عنوان توسعه بنيان دفاعي كشور تاكيد كرد و گفت: دولت رفاه مكلف به تعيين امنيت مرزهاي كشور، جلوگيري از تجاوز بيگانگان و سازمان‌‏دهي دفاع از طريق تقويت بنيه دفاعي نظام جمهوري اسلامي ايران اقدام كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23326

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن مهرعليزاده: توسعه سياسي از ويژگي‌‏هاي مهم دولت رفاه است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005