Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

اعتراض ستاد احمدى نژاد به معاونت سياسى صدا وسيما، ايران

ستاد مردمى حمايت از احمدى نژاد با صدور اطلاعيه اى مراتب تأسف و نگرانى خود را نسبت به تخريب وجهه نامزدهاى رياست جمهورى در معاونت سياسى صدا وسيما ابراز كرد.
براساس برخى شنيده ها، برنامه ساعت ۸‎/۳۰ پنجشنبه شب پشت صحنه ضبط برنامه هاى تبليغاتى نامزدان انتخابات را پخش كرده است كه در آن احمدى نژاد را در حال مرتب كردن محاسن خود نشان مى دهد. ستادهاى مردمى حمايت از احمدى نژاد در بيانيه اى نسبت به اين برنامه اعتراض كرده و آورده است: احترام به آرا، آداب، اصول و ارزشهاى اخلاقى و فرهنگى جامعه و رعايت حقوق شهروندان ايرانى در صدا و سيما يك امر الزامى است و اتخاذ روش و منشى بى طرفانه و جوانمردانه و پرهيز از تخريب و آسيب رساندن به چهره و وجهه نامزدهاى انتخابات رياست جمهورى، بديهى ترين توقعى است كه مردم از رسانه ملى دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ستاد مردمى حمايت از دكتر محمود احمدى نژاد، مراتب تأسف و نگرانى خود را از تداوم روشهاى غير اصولى در برخى از برنامه سازى هاى خبرى معاونت سياسى سازمان صدا و سيما ابراز مى دارد و توجه رئيس محترم و مسؤولان خدوم اين سازمان را به اهميت و ضرورت حفظ اعتبار و منزلت رسانه ملى بويژه در ارتباط با مسأله حساس انتخابات رياست جمهورى جلب مى كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23433

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض ستاد احمدى نژاد به معاونت سياسى صدا وسيما، ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005