Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

شيخ اصلاحات بر روي بام؛ كروبي: من لرم ،كردي هم ياد مي گيرم!، آفتاب

مهدی کروبی، نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و رييس مجلس ششم از روی پشت بام !يکی از خانه های شهرک جعفرآباد کرمانشاه برای مردم اين شهر سخنرانی کرده و گفته: "من لر هستم و با شما مردم لک ساکن کرمانشاه پيوند عاطفی و خويشاوندی دارم، مرا پای صندوق‌ رأی از ياد نبريد".

نامزد مورد حمايت مجمع روحانيون مبارز كه عليرغم شركت در هفتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي موفق به كسب حداقل آراي لازم براي راه يابي به مجلس نشده بود ، در سخنان خود كه از روي پشت بام ادا مي شد ،به مردم جعفرآباد قول ‌داده اگر رئيس جمهور شود، بازهم از روی بام همان خانه با آنها صحبت کند و برايشان درمانگاه رايگان بسازد.

کروبی پيش از اينکه به جعفرآباد برود در جمع مردم شهر کردنشين جوانرود در استان کرمانشاه گفته بود که اميدوار است اگر رئيس جمهور شود، زبان کردی ياد بگيرد.
پنجاه هزار تومان جوانها از کجا می آيد
معروفترين وعده انتخاباتی کروبی، دادن ماهيانه پنجاه هزار تومان به هر جوان ايرانی در صورت رئيس جمهور شدن است و. علی اکبر محتشمی، رئيس ستاد انتخاباتی اودر مشهد در مورد اينکه وی چگونه بودجه چنين کمکی به جوانان ايرانی را تأمين خواهد کرد گفته که اگر در ايران، مصرف گاز، که به گفته وی، هيچ محدوديتی در تأمين آن نيست جايگزين مصرف نفت شود که ميزان آن، روزی يک ميليون و چهارصد ‬هزار بشکه است، حداقل يک ميليون بشکه از اين نفت را می توان صادر کرد و ساليانه دهها ميليارد دلار ارز وارد کشور کرد و از محل آن به هر جوان ايرانی ماهی پنجاه هزار تومان داد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی نيز امروز گفتگويی با مهدی کروبی را منتشر کرده که وی در آن از اختلاف نظر در مجمع روحانيون مبارز بر سر نامزدی اش در انتخابات سخن گفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقای کروبی که دبير اين مجمع است گفته که دست کم سه نفر از اعضای مجمع که از دوستان او نيز هستند با نامزدی او مخالفند و از جمله آنها مجيد انصاری است که به گفته وی، احساساتش از زمان انتخابات مجلس هفتم جريحه دار شده و می گويد: "حالا که در انتخابات هفتم با ما اين گونه برخورد کردند، اجازه نمی‌ دهند انتخابات رياست جمهوری را ببريم، هرکس بيايد می‌ بازيم".

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23458

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شيخ اصلاحات بر روي بام؛ كروبي: من لرم ،كردي هم ياد مي گيرم!، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005