Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

كروبي: ستادهاي انتخاباتي من از بي‌پولي گريه مي‌كنند، فارس

خبرگزاري فارس: كانديداي نهمين دوره رياست جمهوري گفت: ستادهاي انتخاباتي من از بي‌پولي گريه مي‌كنند، من حضرت مريم نيستم تا جبرئيل برايم مائده آسماني بياورد.

به گزارش خبرنگار فارس از همدان، مهدي كروبي در جمع مردم در سالن معلمان اين شهر با بيان اين مطلب افزود: من حرمت همه كانديداها را حفظ كردم و ديدم با اين صحبت‌ها بايد بيايم.
وي كه سخنانش مدام توسط مخالفان قطع مي‌شد، گفت: مدام در مورد 50 هزار تومان از من سوال مي‌كنند و من مي‌گويم قولي دادم و مردم تا حالا از من دروغگويي نديده‌اند.
كروبي در پاسخ به اين سوال كه پولي كه شهرام جزايري به شما داد صحت داشت، گفت: وقتي در مقابل زندان رفتن لقماني جبهه گرفتم و همه ديدند كه مجلس را ترك كردم، عده‌اي فشار آورند و ماجراي پول دادن شهرام جزايري به مرا افشاء كردند.
كروبي تصريح كرد: رهبري نيز وقتي مطلع شدند به شدت ناراحت شدند زيرا ايشان مي‌دانستند خيلي‌ها از اول انقلاب به بنده پول مي‌دهند تا هزينه كنيم.
كروبي در پاسخ به علت كتك‌خوردن مجري در مراسم دانشگاه بوعلي سينا كه مي‌خواست پشت تريبون برود و سخنراني كند، گفت: چنين چيزي در دانشگاه طبيعي است اما به خدا قسم اگر به من راي دهيد و من رئيس‌جمهور شوم مطمئن باشيد به اين خودسري‌ها پايان مي‌دهم و مثل يك خبرنگار همه اين گروه‌ها را معرفي و افشاء مي‌كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: هاشمي براي من محترم است اما وقتي گفت كه نمي‌خواستم بيايم و اين داروي تلخ را نوشيدم «اين هم براي ملت» بود و هم براي ما بد شد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در مراسم ازدواج پسرت سكه طلا توزيع كردي، گفت: اتفاقا ما حتي به خاطر زلزله منجيل چراغاني هم نكرديم و غذاي ساده‌اي داشتيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23471

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: ستادهاي انتخاباتي من از بي‌پولي گريه مي‌كنند، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005