Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

رئيس ستاد انتخاباتي معين در تهران: نيروي انتظامي مسئوليت "پاسداشت آزادي" را به عهده نگرفت

نيروي انتظامي مسئوليت حفاظت از «پاسداشت آزادي» را به عهده نمي‌گيرد.

به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني دفتر مركزي دكتر مصطفي معين، پس از پخش شايعاتي در مورد انجام بعضي تلاش‌ها براي لغو برنامه تبليغاتي دكتر معين در ميدان آزادي، جواد امام، رئيس ستاد انتخاباتي نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو در استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ما خبر داد كه سردار طلايي، فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ به مسئولان استانداري تهران اعلام كرده كه نيروي انتظامي هيچ مسئوليتي در مورد «پاسداشت آزادي» كه قرار است عصر سه‌شنبه در ميدان آزادي برگزار شود به عهده نمي‌گيرد.

طلايي علت اين مسئله را ازدحام جمعيت و اختلال در ترافيك منطقه عنوان كرده و تلويحا خواستار لغو آن شده است.

رئيس ستاد انتخاباتي دكتر معين در استان تهران خاطر نشان كرد: «مجوز برنامه پاسداشت آزادي از فرودين ماه صادر شده و همچنان به قوت خود باقي است.»

وي افزود: «در اين برنامه قرار است به صورت نمادين زنجيره‌اي انساني تشكيل شود و افرادي كه در اين زنجيره حضور دارند همگي با كاورهاي متحدالشكل و كارت شناسايي از مردم عادي متمايز هستند و با يك نظم حداقلي اين برنامه‌ قابل برگزاري است و مشكلي ايجاد نخواهد شد.»‌

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پيگيري‌هاي به عمل آمده هر گونه لغو مجوز اين برنامه از سوي مسئولان استانداري و فرمانداري تهران تكذيب و اعلام شد كه عدم حضور نيروي انتظامي در تأمين نظم اين برنامه مشكلي در اعتبار قانوني مجوز ايجاد نخواهد كرد.

در تماسي كه با دفتر سردار طلايي براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد واكنش نيروي انتظامي تهران بزرگ در مورد برگزاري اين برنامه برقرار شد، مسئولان دفتر وي توضيحات ارائه شده به مسئولان ستاد انتخابات دكتر معين در استان تهران را كافي دانسته و از بيان توضيحات بيشتر خودداري كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23495

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس ستاد انتخاباتي معين در تهران: نيروي انتظامي مسئوليت "پاسداشت آزادي" را به عهده نگرفت' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005