Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 11 خرداد 1384

قاليباف: نوع نگرش در روابط بين‌الملل بايد عوض شود، ايرنا

كرمانشاه، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۱‬
داخلي. سياسي. انتخاباتي‪. ۸۴‬
نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: در روابط بين‌الملل بايد نوع نگرش و رويكرد خود را عوض كنيم.

محمدباقر قاليباف عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در كرمانشاه افزود: در سال‌هاي گذشته سياست تنش زدايي را در پيش گرفتيم كه به نظر من در زمان حاضر با توجه به فشارهاي قدرت‌هاي بزرگ بايد جاي سياست تنش زدايي را با سياست تعامل نقادانه، عوض كنيم.

وي در خصوص موضع‌اش در قبال خبرنگاران، گفت : من با تمام وجودم رسانه‌ها را نماينده افكار عمومي مي‌دانم و نقش نظارتي آنها را بر عملكرد دولت مثبت مي‌دانم.

وي تاكيد كرد: بايد رسانه‌ها تلاش كنند، همچون گذشته در كمال انصاف و عدالت نقش نظارتي خود را به عنوان نماينده افكار عمومي انجام دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قاليباف در خصوص جبنش دانشجويي گفت: موضع من هميشه در مقابل دانشجويان روشن بوده و فكر مي‌كنم در ابتداي زمان ورود من به پليس، رابطه دانشگاه و دانشجو با پليس، يخ زدگي از نوع قطب شمال بود.

وي تاكيد كرد: ولي امروز نزديكترين و عاطفي‌ترين رابطه بين دانشگاه و پليس در مقطعي كه من مدير بودم، برقرار شده و اگر مدير قوه مجريه شوم اين رابطه نزديك و عاطفي بيشتر هم مي‌شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23580

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: نوع نگرش در روابط بين‌الملل بايد عوض شود، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005