Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

قاليباف: دفاع مقدس دوره‌اي بي سابقه در فرهنگ سازي و تربيت مديران است؛ اين دوره پر از ثمرات پربار و مفيد است، خبرگزاري فارس

كانديداي اصولگراي انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر توفيق خدمت يافتم قول مي‌دهم همچون يك رزمنده با روحيه دوره دفاع مقدس در خدمت مردم باشم و مسووليت را يك لقمه و موقعيت نبينم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، محمد باقر قاليباف بعد از ظهر امروز در تالار «خانه شهر» كرمان در جمع مردم اين شهر ضمن ابراز خشنودي از حضور در جمع مردم كرمان گفت: ‌مردم كرمان همواره در طول تاريخ براي اسلام و ايران افتخار آفريدند و در دفاع مقدس چنان درخشيدند كه نام آنها تا ابد در تاريخ خواهد ماند.
بنابراين گزارش در حالي كه بيش از هزار نفر نشسته و ايستاده در سالن به سخنان قاليباف گوش مي‌كردند، وي تصريح كرد: جا دارد ياد رهبر كبير انقلاب را گرامي بداريم كه با همت او و پشتيباني شما ملت عزيز اسلام در كشور حاكم شد و مسلمانان عزت خود را بدست آوردند و امام بود كه ما را از ظلمات به سمت نور هدايت كرد.
فرمانده سابق نيروي انتظامي اظهار داشت: مهمترين ارمغان انقلاب اسلامي اين بود كه مردم را در سرنوشت خودشان دخيل كرد.
قاليباف گفت:‌ من چنين روحيه‌اي ندارم كه خدماتي را كه در گذشته انجام شده است ناديده بگيرم، اما از طرف ديگر واقعيت‌هايي را امروز در جامعه مي‌بينيم كه نمي‌توانم از كنار آنها بگذريم و مصلحت انديشي در بيان اين حقايق درست نيست و هيچ مصلحتي بالاتر از مصلحت مردم نيست و بهترين مصلحت اين است كه بدون مصلحت انديشي مشكلات را ديده و آنها را حل كنيم.
وي افزود: دفاع مقدس دوره‌اي بي سابقه در فرهنگ سازي و تربيت مديران است و از هر منظري به آن نگاه كنيم اين دوره پر از ثمرات پربار و مفيد است.
كانديداي اصولگراي انتخابات تاكيد كرد: بعد از دوره دفاع مقدس كه مردم براي آن از جان و مال خود مايه گذاشتند، انتظار داشتند كه نتيجه سختي‌هاي را كه كشيدند ببينند اما اگر منصفانه نگاه كنيم و دوران بعد از جنگ را بدون هرگونه حب و بغضي ببينيم خواهيم ديد كه كارنامه قابل قبولي براي عرضه نداريم.
قاليباف گفت: بنده مصداق خاصي از گروه‌ها و دولت‌ها و جناح‌هاي سياسي ندارم اما در 16 سال گذشته اگر چه دو دولت با دو نگاه به ظاهر متفاوت سركار آمدند اما در يك موضوع تفاهم داشتند و آن اينكه براي مردم كاري نكنند.
وي افزود: ‌اگر در زمان جنگ عرصه كار بر مردم گشوده شد و مردم به خوبي از عهده كارهاي آن برآمدند چرا اين مسئله در عرصه اقتصادي تكرار نشود تا مردم كارآيي خود را نشان دهند.
كانديداي اصولگراي انتخابات با اشاره به اينكه چرا بايد اينگونه به جامعه القا كنيم كه فساد در ذات توسعه وجود دارد، تاكيد كرد:‌ ما با اصل سياست تعديل اقتصادي مخالف نيستيم چرا كه اگر بنا به تقويت بخش خصوصي در برابر دولت باشد اين خيلي خوب است اما آيا اتفاقي كه در كشور ما تحت عنوان سياست تعديل رخ داد چنين نتيجه‌اي داشت؟
قاليباف گفت: در خصوصي سازي هر جا هم كه شركت يا صنعتي واگذار شد به افراد و جاهاي خاصي واگذار شد كه نه تنها سودي نداشت بلكه امنيت شغلي كارگران را هم از آنها گرفته است.
وي افزود: آزمون و خطاها دردولت‌هاي گذشته عمر جوان‌هاي ما را به هدر داد و اين عمر آن دولت‌ها نيست كه تمام شد بلكه عمر مردم و جوانان ماست.
اين كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: در عرصه سياسي نيز بخش قابل توجهي از وقت جامعه ما و مسوولان به بحث درباره اولويت توسعه سياسي و اقتصادي گذشت و به فرض اينكه توسعه سياسي هم بر توسعه اقتصادي مقدم باشد و ما آن را قبول داشته باشيم آيا تعريف درستي از توسعه سياسي و يا حتي اقتصادي داريم؟
قاليباف گفت: ‌ظرفيت‌هاي قانون اساسي را به جاي اجرا به بحث گذاشتيم، در حاليكه رئيس جمهور در جايگاه مجري قانون بايد ظرفيت‌هاي قانون را محقق كند.
وي افزود: پاشنه سياست در دولت‌هاي گذشته بر وجه قدرت چرخيد و نه بر وجه تدبير و تمام وقت ما صرف مباحث بين جناح‌ها شد.
كانديداي اصولگراي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: ما حقوق مردم و نظام را از هم جدا كرديم و توجه نكرديم كه نظام برآمده از مردم است و بايد از حقوق مردم دفاع كنيم تا حقوق نظام حفظ شود.
قاليباف خاطرنشان كرد: ‌ما از باورهاي خود در ابتداي پيروزي انقلاب فاصله گرفتيم و قدرت و ثروت در كشور ما به تدريج دلفريبي كرد و گفتمان خدمت كه در كشور ما حاكم بود روز به روز ضعيف شد و چون بين ثروت و قدرت ضابطه حاكم نبود رابطه بين آنها برقرار شد و مفاسد امروز نظير آقازاده‌ها و رانت‌خواري‌ها خروجي همين پيوند است.
وي افزود: راه مبارزه با فساد قطع پيوند ثروت و قدرت و برخورد با ريشه‌ اين مفاسد است اگر چه برخورد با مصاديق هم لازم و ضروري است.
قاليباف همچنين گفت:‌ براي افكار عمومي اين سوال وجود دارد كه اين افرادي كه به عنوان متخلف و مفسد اقتصادي دستگير شدند عاقبت كار آنها چه شد؟
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: نفت در كشور ما مي‌توانست يك مزيت باشد، اما امروز تبديل به يك بلا براي مديريت ما شده است.
قاليباف خاطرنشان كرد: دولت‌هايي كه نفت ندارند راه درآمدزايي را توسعه كارآفريني و توليد مي‌بيند اما در كشور ما دولت خلاف اين مسير عمل كرده و نفت را مي‌فروشد و با پولي كه به دست مي‌آورد چون احساس نياز به كار و توليد مردم نمي‌كند به عنوان يك آقا بالا سر اين پول را عمدتا به صورت ناعادلانه توزيع مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: چرا در عرصه جنگ كه تير و تفنگ است مردم مي‌توانند در همه سطوح حضور يابند اما در عرصه اقتصاد كه پول و اينهاست فقط عده محدودي مي‌توانند حضور يابند.
كانديداي اصولگراي انتخابات تاكيد كرد: ‌من همه عمر، جواني و زندگي خود را براي نظام، امام و انقلاب گذاشته‌ام و امروز هم سينه چاك رهبري و نظام هستم و نمي‌توانم بايستم ببينيم بعضي‌ها هرچه مي‌خواهند بكنند و اگر آنها فكر مي‌كنند عملكردشان قابل دفاع است بيايند و بنشينند مناظره كنيم.
قاليباف گفت: ما هم در اقتصاد و هم در سياست قبيله‌اي عمل مي‌كنيم و اين انصاف نيست كه اين جمله وي تشويق شديد حاضران در جلسه را به دنبال داشت.
وي افزود: يك فرد هر قدر هم كه توانمند باشد در بين يك جمعيت 65 ميليوني يك دوره 4 ساله بيشتر به او نوبت كار نمي‌رسد و بعد بايد ميدان را براي جوان‌ها و چرخش نخبگان باز كند.
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: بايد براي حضور زنان در سطوح مختلف مديريت كشور بسترسازي كنيم و اگر اعتقادي به اينكار نداريم چرا بايد اجازه دهيم منابع كشور براي آموزش آنها صرف شود.
قاليباف گفت: رسيدگي به زلزله‌زدگان استان كرمان، توجه به وضعيت امنيتي استان و توجه به مزيت‌هاي نسبي استان كرمان براي توسعه از برنامه‌هاي ويژه‌ من براي استان كرمان است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23622

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: دفاع مقدس دوره‌اي بي سابقه در فرهنگ سازي و تربيت مديران است؛ اين دوره پر از ثمرات پربار و مفيد است، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005