Click for Amazing Phone Card








جمعه 13 خرداد 1384

الهه كولايي سخنگوي دكتر مصطفي معين: با حضور زنان گام دوم اصلاحات بهتر پيش مي‌رود

الهه كولايي سخنگوي دكتر معين در جلسه مطبوعاتي كه در دفتر جبهه مشاركت بوشهر برگزار شد در مورد شروع دير هنگام تبليغات انتخاباتي مصطفي معين نسبت به ساير كانديداها، گفت: بعد از رد صلاحيت معين توسط شوراي نگهبان و سپس تأييد صلاحيت مجدد ايشان مدت زماني از دست رفت. ولي با تلاش مستمر دوستان در ستادهاي انتخاباتي سعي در جبران اين عقب‌افتاگي ناخواسته شد.

وي در ادامه گفت: مزيتي كه در اين جا براي موفقيت دكتر معين مهم است، پشتيباني جمع زيادي از نخبگان و دانشجويان كشور است كه آنها هم به نوبه خود به نوعي به تبليغات سيستماتيك پرداختند.

كولايي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا شباهت‌ها و تفاوت‌هايي در ديدگاه دولت‌هاي آقاي خاتمي و معين وجود دارد، گفت: اعتقاد دكتر معين استفاده از تجربيات فاز اول اصلاحات است كه توسط خاتمي به اجرا درآمده است و براي پيشبرد اهداف اصلاح‌طلبانه خود در فاز دوم، مزيت استثنايي در اختيار ايشان براي پيشبرد اهداف اصلاحات است. تجربياتي كه يك فرصت تاريخي را در اختيار ايشان براي پيشبرد اهداف اصلاحات قرار خواهد داد.

كولايي در ادامه تصريح كرد: شعار ايران براي همه ايرانيان كه شعار جبهه مشاركت است بر اين مبنا است كه همه ايرانيان بتوانند در مديريت متناسب با شايستگي‌هاي خود حضور پيدا كنند. اين يك بحث كلان ملي است و وقتي ما از ايرانيان و منافع ايرانيان صحبت مي‌كنيم منظور اين است كه همه مردم بتوانند از اين منافع سود جويند. اما ما در طول ساليان گذشته نتوانسته‌ايم از اين فرصت يعني استفاده از خود مردم براي رفع مشكلات خودشان استفاده كنيم. عملكرد دولت اصلاحات آقاي خاتمي و هم چنين برنامه‌ دكتر معين نيز اين مطلب را نشان مي‌دهد كه هر دو نفر آنها در تحقق اين شعار تلاش كرده‌اند و خواهند كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي دكتر معين ادامه داد: يكي از برنامه‌هاي معين برقراري عدالت اجتماعي و عدالت جنسيتي است.

وي در پايان نيز به صحبت در مورد جايگاه زنان و نقش آنها در جامعه كنوني ايران پرداخت و گفت: دكتر معين با انتخاب من به عنوان سخنگوي خود در واقع ديد خود را نسبت به زنان نشان داد كه اساساً اعتقاد ايشان بر اين است كه با حضور زنان كه در واقع نيمي از قشر جامعه ايراني را تشكيل مي‌دهند، مي‌توانيم در فاز دوم اصلاحات و با كمك از تجربه هشت ساله‌ اصلاحات، الگوي توسعه را محقق ببخشيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23719

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهه كولايي سخنگوي دكتر مصطفي معين: با حضور زنان گام دوم اصلاحات بهتر پيش مي‌رود' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005