Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

پخش فیلم محسن رضایی در پرده ابهام، شریف نیوز

خبرنگار شریف نیوز گزارش داد، پس از مخالفت نماینده وزیر کشور و دادستان کل کشور در کمیسیون تبلیغات انتخابات، پخش فیلم انتخاباتی محسن رضایی در پرده ابهام قرار گرفت.
علی رغم نظر مساعد ضرغامی، رییس سازمان صدا وسیما، پخش این فیلم با مخالفت نماینده وزارت کشور و دادستان روبرو شده است. ظاهرا مضامین پرداخته شده در این فیلم برخی حساسیت ها را به دنبال داشته است.
گفتنی است فیلم انتخاباتی محسن رضایی، کاندیدای دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری، تحت عنوان «دولت عشق»، توسط رسول ملاقلی پور ساخته شده است.
در این فیلم که با هزینه فنی بسیار اندک برابر ۵۰ هزار تومان و در قالب یک گفتگوی ۳۰ دقیقه ای ساخته شده است، ملاقلی پور به محسن رضایی می گوید: «چون شنیده ام پولی برای این گونه تبلیغات ندارید صرفا چند سوال صریح را جلوی دوربین از شما می پرسم.»
در یکی از سوال ها ملاقلی پور می پرسد: «مگر شما می توانید با این مافیاهای اقتصادی که همه جا ریشه دوانده مقابله کنید. واقعا می توانی جلویشان بایستی؟ آقا محسن! نمی ترسی از مردن؟ یک گلوله بزنند بهت و بعد هم بگویند منافقین زدند. اسراییلی ها زدند. همه هم باور می کنند دیگر.»
محسن رضایی در پاسخ این سوال می گوید: «من که الان آمده ام توی صحنه فکر همه این ها را کرده ام. بدتر از این را هم فکر کرده ام که اصلا بخواهند آبروی من را ببرند و مشکلات جدی برایم درست کنند. البته قبلا هم کمتر از این برای ما اتفاق نیافتاده. من الان به صحنه آمده ام و جواب این کار ما یا گلوله است یا این که مردم نخواهند. چون من برای مردم آمده ام و نمی خواهم خودم را بر کسی تحمیل کنم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محسن رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: «دشمنان مردم ایران و مافیاهای اقتصادی را خرد می کنم و به همین دلیل کسانی که با دزدها و مافیا و دشمنان خارجی مردم ایران ارتباط دارند، مردم را را می ترسانند که فلانی می خواهد دولت را در دست بگیرد. این ها اگر با مافیا ارتباط ندارند چرا می ترسند؟»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23751

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پخش فیلم محسن رضایی در پرده ابهام، شریف نیوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005