Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

احمدي نژاد: شايعه انصراف من از نامزدي، "نقشه دشمن" است، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۴‬
داخلي . سياسي . انتخابات ‪۸۴‬
محمود احمدي نژاد نامزد انتخابات رياست جمهوري شايعه انصراف از حضور در عرصه رقابت در انتخابات را "نقشه دشمن" توصيف كرد.

به گزارش روز شنبه كميته رسانه‌هاي ستاد احمدي نژاد، وي در سخناني در شهر نجف آباد، شايعه انصراف خود از ادامه حضور در عرصه انتخابات را بي اساس خواند و گفت : بحث كنار كشيدن و انصراف ، نقشه دشمن است و هدف از اشاعه چنين بحثي ، دلسرد كردن مردم از مشاركت گسترده در انتخابات‌است.

وي گفت كه در صورت كسب آراي مردم براي تشكيل دولت عدالت محور و تحولگرا، دولت خود را با تركيبي از عناصر شجاع ، متخصص ، مردمي ، پاك ، قانع ، پرتلاش و فداكار تشكيل خواهد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي نژاد در خصوص مذاكرات هسته‌اي ايران گفت : ابرقدرتها به توانايي ايران در مورد مساله هسته‌اي اعتراف دارند ، اما خجالت مي‌كشند آن را رسما اعلام كنند و با برگزاري انتخابات پرشور قدرتهاي غربي از موضع خود در برابر جمهوري اسلامي ايران عقب نشيني خواهند كرد.

بر پايه اين گزارش ، همچنين احمدي نژاد در سخناني در شهركرد گفت :
من پس از مطالعه و تحقيق و بررسي همه جانبه به اين نتيجه رسيدم كه كشور را بسيار بهتر از وضع موجود مي‌توان اداره كرد و به همين دليل تصميم گرفتم وارد عرصه انتخابات شوم و به نفع كسي نيز كنار نخواهم رفت .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23762

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: شايعه انصراف من از نامزدي، "نقشه دشمن" است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005