Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

محسن رضايي: حركتي را براي وحدت اصول‌گرايان آغاز كرده‌ام، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


***محسن رضايي گفت: پس از نقض ميثاق چهار از سوي برخي از كانديداها و احزاب اصول‌گرا، حركت جديدي را براي وحدت اصول‌گرايان آغاز كرده‌ام.

به گزارش خبرگزاري دانشجويا ايران (ايسنا) محسن رضايي روز پنجشنبه در تبريز به خبرنگاران گفت كه ميثاق 4 نفره كانديداهاي اصول‌گرا با شرايط مشخص بين آنان مورد حمايت دو گروه سياسي اصولگرا قرار داشت كه با انصراف يك كانديدا به نفع كانديداي ديگر و اعلام حمايت دو گروه سياسي ياد شده از دو نفر از كانديداها كه خارج روند ميثاق 4 صورت گرفت، اين ميثاق عملا فرو پاشيد.

وي افزود: بنا بر ميثاق چهار، قرار بود اين چهار كانديداي رياست جمهوري تا 12 خرداد ماه به صورت جدي در رقابت‌هاي انتخاباتي حضور داشته باشند و سپس با انجام نظرسنجي كانديداي مورد اجتماع تعيين شود اما زماني كه دكتر توكلي در نيمه ارديبهشت به نفع يكي از كانديداهاي باقي مانده كنار رفت و دو گروه جمعيت ايثارگران و آبادگران نيز عملا اين ميثاق را نقض كردند، ديگر چيزي از ميثاق ائتلاف چهار، باقي نمانده است.

رضايي افزود: با اين حال وحدت نيروهاي انقلاب مي‌تواند در تقويت مشاركت عمومي و افزايش آراي رييس جمهور آينده، اثر مثبتي داشته باشد و به اين جهت حركت جديدي را براي وحدت اصول‌گرايان آغاز كرده‌ام كه اميدوارم به نتيجه برسد.


*** كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين كه قبل از پيروزي انقلاب سياست از اخلاق و ارزش‌هاي انساني فاصله گرفته بود گفت: كار بزرگي كه توسط حضرت امام خميني (ره) انجام شد، پيوند سياست با مردم بود.

به گزارش ايسنا محسن رضايي جمعه شب در همايش بزرگ حاميان دولت كارآمد و مردمي در اسلامشهر با گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) با بيان اين كه متاسفانه طي 15 سال گذشته سياست از مردم فاصله گرفته است، افزود: هيچ تهديدي بالاتر از اين مساله نيست و تكرار دولت‌هاي گذشته باعث ادامه وضع موجود مي‌شود.

وي با تصريح بر اين كه دولت آينده بايد متفاوت با گذشته باشد، علل محروميت شهرها را تبعيض و ناكارآمدي دولت‌ها عنوان كرد و افزود: با يك دولت عادل و كارآمد مي‌توان بر محروميت‌ها غلبه كرد.

رضايي گفت: براي اجراي عدالت اولين اقدامي كه انجام خواهيم داد نوشتن قانون برابري و عدالت خواهد بود و براي تحقق عدالت علوي دست‌هاي ناپاك را از قدرت و ثروت ملي كوتاه خواهيم نمود.

رضايي با بيان اين كه از توان بانوان، اقوام، جوانان و نخبگان استفاده بهينه نشده است افزود: دولت آينده با استفاده از اين پتانسيل‌ها بايد توانايي خود را در اداره كشور بالا ببرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

***نشست مطبوعاتي و رسانه‌اي مسوولان ستاد انتخاباتي دكتر محسن رضايي، كانديداي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري در محل ستاد مركزي استان مازندران برگزار شد.

به گزارش ايسنا در اين نشست خبري، دبير ستاد انتخاباتي محسن رضايي در مازندران به تشريح برنامه‌ها و مواضع وي پرداخت و گفت: كارآمدي، صداقت، توان فكري و عملي، سلامت نفس در دولت شهيد رجايي، معياري مناسب براي دولت آينده است. در صورت انتخاب رضايي، دولت شهيد رجايي تجلي دوباره خواهد يافت و مديريت بحران كشور در ابعاد مختلف ترميم مي‌شود.

وي احتمال كناره‌گيري رضايي از رقابت‌هاي انتخاباتي را منتفي دانست و گفت:‌ تصميم‌گيري نهايي با ايشان است ولي او براي اصلاح واقعي امور مي‌ماند.

وي نظارت مستمر بر اركان دولت، صيانت از سرمايه‌هاي اجتماعي و تجديد نظر در مديريت كشور را از شاخص‌هاي دولت نامزد متبوع خود برشمرد و افزود: در مورد بانوان نيز توسعه فعاليت آنها در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي تا سطوح مديريت ارشد كشور مد نظر قرار دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23768

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: حركتي را براي وحدت اصول‌گرايان آغاز كرده‌ام، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005