Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 15 خرداد 1384

احمدي نژاد: اگر دفاع از حق مردم تندروي است من يك تندرو هستم؛ اگر يك لحظه غفلت كنيم فرصت‌‏طلب‌‏ها آش را با جايش مي‌‏برند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

شهردار تهران و نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مردم كرمانشاه, گفت: حكومت حق مردم است و شوخي بردار نيست, در صورت كسب آراء مردم, روش من است كه با هر كسي كه بر كار مردم مانع ايجاد كند, در هر جايگاهي كه باشد، بلافاصله با او برخورد مي‌‏كنم.

به گزارش "ايلنا"، محمود احمدي‌‏نژاد طي سخناني در مسجد آيت‌‏الله بروجردي با بيان اين مطلب كه اگر دفاع از حق مردم تندروي است، من يك تندرو هستم, افزود: مسووليت دولت در اين سرزمين, امانتي بزرگ است كه هر كس آن را بر عهده بگيرد, بايد در حراست از حقوق مردم نهايت حساسيت را داشته باشد، زيرا بعضي‌‏ها آنقدر فرصت‌‏طلب هستند كه اگر يك لحظه غفلت كنيم, آش را با جايش مي‌‏برند.
شهردار تهران در سلسله بحث‌‏هاي خود پيرامون عدالت اجتماعي به تبيين ريشه‌‏هاي تشكيل قله‌‏هاي ثروت در كنار دره‌‏هاي فقر پرداخت و گفت: يكي ديگر از علت‌‏هاي شكاف عميق ميان درآمدها, موضوع امتيازات ويژه يا به اصلاح "رانت‌‏خواري" است.
وي افزود: آيا چنين كساني براي حفظ ثروت خود با خريد رسانه, روزنامه, استخدام نويسنده و حتي تحليل‌‏گر و چاپ آگهي‌‏هاي تبليغاتي و بيلبوردهاي آنچناني و چاپ پوسترهاي رنگي در تيراژ چندين ميليون نسخه و به طور خلاصه هزينه‌‏هاي ميلياردي در سياست و زندگي مردم دست‌‏اندازي نخواهند كرد؟ آيا يك محقق و مدير توانمند و پاك كه دستش آلوده به چنين ثروت‌‏هاي نامشروعي نيست, مي‌‏تواند با صاحبان چنين سرمايه‌‏هايي رقابت كند؟ آيا اين گونه تبعيض‌‏ها آزادي و استقلال و پيشرفت و مردم سالاري ديني را تهديد نمي‌‏كند؟
احمدي‌‏نژاد, پس از پايان سخنان خود به سئوالات مردم پاسخ گفت.
از اين كانديداي نهمين دوره انتخابات سئوال شد كه آيا قصد ندارد در مقابل رفتارهاي تخريب كننده صدا و سيما اقدامي بكند؟، وي پاسخ داد: بنا ندارم آنجايي كه به خودم هجمه مي‌‏شود، برخورد كنم. به دفاع از حق و حقوق مردم اعتقاد دارم و انسان بهتر است وقت خود را صرف حفظ و حراست از حقوق مردم كند.
يكي از دانشجويان نظر احمدي‌‏نژاد را در خصوص شايعه همكاري او با سعيد امامي و وزارت اطلاعات جويا شد، وي گفت: همان رئيس‌‏جمهور مخلوعي كه با لباس زنانه كشور را ترك كرد و به يك كشور اروپايي پناهنده شد, اخيراً به جمع تخريب كنندگان من پيوسته و با حضور در تلويزيون‌‏هاي ماهواره‌‏اي, ادعاهاي مضحكي را مطرح كرده است. اين جور آدم‌‏ها و اينگونه كارها مصداق "جهدالعاجز" است، يعني تلاش از سر عجز والا مردم مي‌‏دانند زندگي و سابقه من كاملاً روشن است. حتي يك روز هم با وزارت اطلاعات همكاري نكرده‌‏ام.
احمدي‌‏نژاد, در پاسخ به سئوالي مبني بر تبعيض در دريافتي مديران و كاركنان, گفت: بله, من هم با نظر شما موافقم, اگر دريافتي مدير بيش از ده برابر كارمند يك اداره باشد, معلوم است كه ديگران كارمند با مدير مربوطه همكاري لازم را ندارد و آسيب آن نيز متوجه مردم مي‌‏شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي به عيدي يك ميليون توماني نمايندگان مجلس اشاره كرد و افزود: در خصوص نمايندگان گفتند كه براي پرداختن به افراد نيازمند و كاركنان دفترشان چنين مبلغي را داده‌‏اند، ولي آيا بهتر نيست هر كمكي كه به نيازمندان مي‌‏خواهند بدهند، توسط ساز و كار خودش مثلاً كميته امداد انجام شود؟ همچنين بهتر است پرداختي به كاركنان دفتر نمايندگان را شفاف بكنند؟ سئوال اين است كه اگر اينها اين عيدي‌‏ها ميليوني را براي تأمين هزينه شب عيد و خريد لباس براي خانواده‌‏شان لازم دارند، آيا بچه‌‏هاي مردم عادي و بقيه كاركنان دولت، شب عيد و زن و بچه ندارند؟ آيا آنها هزينه عيد ندارند؟ اگر هست بايد براي همه باشد, اگر نيست، هيچكس نبايد بگيرد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005