Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 خرداد 1384

قالیباف: رهبر انقلاب مخالف هاشمی است، آفتاب

آفتاب: چندي پيش سخناني از سردار قاليباف در جمع اعضاي جامعه الرضا منتشر شد كه بازتاب بسيار گسترده‌اي در رسانه ها يافت ،یک سایت اینترنتی وابسته به علی لاریجانی با دستیابی به متن کامل این سخنرانی به افشای گوشه ای از حرفهای منتشر نشده قالیباف پرداخته است.
---------------------------

خبرنگار این سایت در مصاحبه با یکی از حضار این جمع مطلع شد كه سردار قاليباف در اين جلسه سخنان قابل توجه ديگري را نيز بيان داشته است.

این فرد گفته است : سردار قالیباف در دیدار با اعضای جامعة الرضا در مورد حمایت‌های مقام معظم رهبری از خود گفت: «من همواره در طول مدت مأموریت، در نیروی انتظامی از حمایتهای ایشان برخوردار بودم، در برخی موارد نیز كه با دیگران در مورد امور اختلاف داشتم مطمئن بودم كه در نهایت از حمایت شخص ایشان برخوردارم. ایشان اخیراً در سخنان خود گفتند كه رئیس جمهور باید بانشاط و جوان باشد و من جوانترین كاندیدا و بانشاطترین آنها هستم.»

سردار قالیباف در مورد دیدگاههای رهبری در مورد آقای هاشمی رفسنجانی گفت: «روز اول عید نوروز كه مقام معم رهبری در حرم امام رضا(ع) سخنرانی می‌كرد من در بین جمعیت بودم پس از پایان سخنان ایشان وقتی خواستم برگردم پیرمردی دهاتی كه از خلیل‌آباد كاشمر بود را دیدم. او به من گفت: «آقای قالیباف امروز من از صحبتهای آقا فهمیدم كه نباید به هاشمی رأی دهم.»

سردار قالیباف در ادامه گفت: «من از علماء و نمایندگان ولی فقیه در تعجبم وقتی یك پیرمرد دهاتی می‌فهمد كه آقا هیچ نظری بر روی آقای هاشمی ندارد. هنوز آنها متوجه نشده‌اند مقام رهبری از حضور آقای هاشمی در انتخابات راضی نیست.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار قالیباف در انتها گفت: «من با اوضاعی كه از خودم می‌بینم. مطمئنم كه قطعاً رئیس جمهورم و در آراء ، هاشمی را به راحتی رد می‌كنم.»
جمعي از حاضرين در اين جلسه عبارت بودند از:
حجت الاسلام طباطبایی، نماینده تهران
حجت الاسلام رضایی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسكن
حجت الاسلام موحدی، مشاور هاشمی رفسنجانی
دكتر حسینی، معاون وزیر نفت
هدایت زاده، مدیرعامل شركت نفتی نیكو
طالبیان، مدیركل تشریفات وزارت نفت
ذبیحی، مدیرعامل سابق شركت مخابرات ایران
سردار افشار، معاون ستاد كل نیروهای مسلح
مهندس بنی هاشمی
قرايي
مهندس امانپور، مدیرعامل شركت توسعه كالای وزارت نفت
قاضی زاده، دبیرسابق جامعه اسلامی دانشجویان و مدیركل اجتماعی قوه قضائیه
مهندس طباطبایی، معاون سابق وزارت مسكن
مهندس پژمان، مدیرعامل شركت مسكن سازان(طرح جامع توسعه حرم رضوی)

اين ادعا در حالي مطرح مي شود كه رهبر انقلاب بارها اعلام كرده اند كه هيچكس از راي من خبر ندارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23998

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قالیباف: رهبر انقلاب مخالف هاشمی است، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005