Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 19 خرداد 1384

رفسنجاني: با ديوار كشيدن به ‌‏دور خود و سانسور نمي‌‏توان جلوي جريان اطلاعات را گرفت، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري گفت: «براي جلوگيري از تهاجم فرهنگي نه ديگر مي‌‏توان به دور خودمان ديوار بكشيم و نه مي‌‏توانيم سانسور كنيم. ارتباط در جهان به قدري وسيع شده است كه هيچ چيز از چشم مردم پنهان نخواهدماند.»

به گزارش خبرنگار سرويس سياسي ايلنا،‌‏ "اكبر هاشمي رفسنجاني" در ديدار با اعضاي كميته فرهنگيان ستاد انتخاباتي خود در "حسينيه جماران" با بيان اينكه فرهنگ، ضلع جديد تهاجم استكبار جهاني است، گفت: «استكبار جهاني با ايجاد اقوام‌‏هاي جديد قصد تهاجم فرهنگي دارد، ما بايد از اين ابزارها استفاده كنيم براي نفوذ فرهنگ قرآني در جوامع ديگر.»
وي با بيان اينكه معلمان مهم‌‏ترين ابزار براي جلوگيري از تهاجم فرهنگي هستند، اظهار داشت: «معلمان و اساتيد بايد تلاش‌‏كنند تا در مقابل اين تهاجم بايستند. آن چيزي كه ما را از اين تهاجم مصون مي‌‏دارد، همين تلاش معلمان و اساتيد است.»
رفسنجاني با اشاره به وضعيت نامناسب معيشت معلمان تصريح كرد: «دولت موظف است سطح معاش مناسبي براي معلمان فراهم كند تا آنها بتوانند به راحتي به امر تحصيل و تحقيق بپردازند.»
وي با تأكيد بر اينكه انقلاب ما يك انقلاب فرهنگي بود، اظهار داشت: «مردم به رهبري امام با همين نگاه فرهنگي به ميدان آمدند و رژيم پهلوي را سرنگون كردند و با همين نگاه نيز راه خود را ادامه مي‌‏دهند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رفسنجاني با بيان اينكه دين اسلام با فرهنگ آغاز مي‌‏شود، تصريح كرد: «اسلام از هر لحاظ دين كاملي است ولي آن با فرهنگ، قلم و بيان شروع مي‌‏شود و با رفعت خاتمه پيدا مي‌‏كند.»
وي افزود: «در قرآن هيچ چيزي به اندازه مسائل فرهنگي و توسعه انساني تأكيد نشده است، قرآن كه عميق‌‏ترين كتاب دنياست به اندازه هيچ كتاب ديگر به مسائل فرهنگي توجه نكرده است.»
رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام در پايان اظهار داشت: «ما بايد با اتكاء به قرآن از حركات فرهنگي در دنياي امروز بهره بگيريم و اگر درست اسلام‌‏شناسي شود، خواهيم ديد قرآن ما را از پيرايه‌‏هاي افراط و تفريط پاك مي‌‏كند.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24131

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: با ديوار كشيدن به ‌‏دور خود و سانسور نمي‌‏توان جلوي جريان اطلاعات را گرفت، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005