Click for Amazing Phone Card








شنبه 21 خرداد 1384

معين با حضور در دروازه ملل تخت جمشيد، سوگند تفاهم با جهان و تأمين حقوق بشر را به جا آورد

دكتر معين در پاسخ به دعوت جمعي از اهالي استان فارس با حضور در مرودشت در جوار تخت جمشيد ضمن ابراز خشنودي از حضور در ميان مردم فارس به شرايط خطيري اشاره كرد كه او را مجبور كرده تا وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري شود.
به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني ستاد مركزي دكتر معين، وي كه در جمع حدود هزار نفر از مردم منطقه سخن مي‌گفت، تأكيد كرد: اصلاح‌طلبان اصولگراترين گروه موجود جامعه ايران هستند.
نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو با اشاره به نفوذ ادبيات اصلاح‌طلبان در ميان نامزدهاي جناح‌هاي ديگر، تأكيد كرد: اگر چه اين مسئله يك تاكتيك است و ممكن است عمقي نداشته باشد، اما همين نشان مي‌دهد كه شعارهاي اصلاح‌طلبان بر ادبيات سياسي محافظه‌كاران هم تأثير گذاشته و انها را دگرگون كرده است.
وي در ميان مخاطباني كه بيشتر آنان از جوانان بودند، گفت: تفكر من مثل شماست و از وضع موجود راضي نيستم. يكي از گناهان نابخشودني من همين است كه از جواني دفاع مي‌كنم و براي شما جوانان احساس خطر كرده‌ام و به ميدان آمده‌ام.
بر اساس گزارش خبرنگار كميته خبر و اطلاع‌رساني جمعي از اهالي فارس با صدور بيانيه‌اي در مقابل دروازه ملل تخت جمشيد خطاب به معين گفتند: يكي از عوارض حكومت‌هاي ايدئولوژيك ناديده انگاشتن افتخارات ملي است و متأسفانه در سه دهه اخير همواره شاهد ناديده گرفتن و چه بسا خوار شمردن يادمان و يادگارهاي ايران باستان بوده‌ايم. اميدواريم با بهره‌گرفتن از تمام جريانات علاقه‌مند به اين سرزمين، گامي به پيش برداريد.
بنابراين از شما تقاضا داريم اينك كه عازم استان فارس هستيد با حضور در مقابل دروازه ملل تخت جمشيد ضمن اداي احترام به نماد تمدن و روح خردورزي ايراني، سوگند ياد كنيد كه در جهت تفاهم با جهان و تأمين حقوق بشر به ويژه اعاده حقوق مسلم تك تك شهروندان ايراني از هيچ كوششي فروگذار نخواهيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين نيز پس از شنيدن اين بيانيه به دروازه ملل تخت جمشيد رفت و در آنجا با تعدادي از اهالي منطقه گفت‌وگو كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24221

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين با حضور در دروازه ملل تخت جمشيد، سوگند تفاهم با جهان و تأمين حقوق بشر را به جا آورد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005