Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

معين: ملتي هستيم كه 2600 سال قبل اولين منشور حقوق بشر را تنظيم كرديم لذا نبايد در اين زمان متهم به نقض حقوق بشر شويم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مصطفي معين گفت: از هيچ مقام و منصبي و مرجعي جز خدا و وجدان خودم براي ورود به عرصه انتخابات اجازه نگرفته‌‏ام، من به هيچ‌‏كس بدهكاري ندارم، تنها به ملت و جوانان مديونم و به اين دين افتخار مي‌‏كنم.

معين كه در اجتماع بيش از پنج هزار نفر از مردم شهر ياسوج در مصلاي اين شهر سخن مي‌‏گفت، آزادي و دموكراسي را بزرگترين آرمان يك صد سال اخير ملت ايران خواند و خطاب به مردم شهر ياسوج گفت: اگر با آگاهي و خواست شما دولت اصلاحات تشكيل شود، اجازه نخواهيم داد كه دولت با بحران‌‏هاي نه روزه مواجه گردد.
وي با انتقاد از اينكه تنش‌‏ها، بحران‌‏ها و سوءمديريت‌‏ها سبب شده است كه امروز يك چهارم از مردم كشور زير خط فقر قرار گيرند، گفت: تنها در اصلاحات است كه پتانسيل عظيم ملي در خدمت توسعه كشور قرار خواهد گرفت.
كانديداي اصلاح‌‏طلبان پيشرو تاكيد كرد: در 27خرداد بايد سرنوشت خود را بسازيم و علي‌‏رغم همه بحران‌‏سازي‌‏ها و توهين و تحقيرها از صحنه خارج نشويم.
معين با اشاره به منابع طبيعي, استعداد نيروي انساني و دانشگاهي موجود در شهرستان ياسوج، گفت: اين مباحث ايجاب مي‌‏كند كه در دولت آينده اصلاحات، استان محروم شما به يك استان بزرگ و عزت‌‏مند تبديل شود.
وي با تاكيد بر اينكه تمام اقوام ايراني بايد از حقوق برابر برخوردار باشند و بايد به اقوامي كه مورد ظلم، اجحاف و تبعيض قرار گرفته‌‏اند، صورت گيرد، خاطر نشان كرد: اگر رئيس‌‏جمهور شوم اولين اولويت برنامه‌‏هايم، محروميت‌‏زدايي از استان كهكيلويه و بوير احمد خواهد شد.
معين تصريح كرد: اين يار دبستاني از شما مي‌‏خواهد باصلابت و استواري در صحنه بمانيد چراكه راي شما پشتوانه صد سال آزادي‌‏خواهي در ايران خواهد بود.
وي با اشاره به اولويت برنامه‌‏هايش يعني تعيين معاونت حقوق بشر براي حفاظت از حقوق انسان‌‏ها، اظهار داشت: ملتي هستيم كه دو هزار و ششصد سال قبل اولين منشور حقوق بشر را تنظيم كرديم لذا نبايد در اين زمان متهم به نقض حقوق بشر شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين، تشكيل جبهه دموكراسي‌‏خواهي و حقوق بشر را در راستاي دفاع از حقوق شهروندان، زنان، اقوام، جوانان، مذاهب و گروه‌‏هاي محذوف ارزيابي كرد.
بر اساس اين گزارش، مصطفي معين در بدو ورود به شهرستان ياسوج مورد استقبال جمع كثيري از مردم اين شهر قرار گرفت كه وي را بر روي شانه‌‏هاي خود به سوي شهر بردند.
همچنين سخنراني معين در شهر جهرم به دليل خاموش كردن بلندگوي محل سخنراني برگزار نشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24286

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: ملتي هستيم كه 2600 سال قبل اولين منشور حقوق بشر را تنظيم كرديم لذا نبايد در اين زمان متهم به نقض حقوق بشر شويم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005