Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

عطریان فر: روحانیت مبارز تهران روغن ریخته را نذر هاشمی کرد، انتخاب

"عطريانفر" می گوید :"جامعه روحانيت" روغن ريخته را نذر هاشمي رفسنجاني كرده است.

به گزارش خبرنگار سایت «انتخاب» ،محمد عطريانفر" عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي با تاكيد به اينكه " جامعه روحانيت مبارز تهران از روي اضطرار از اكبر هاشمي رفسنجاني حمايت كرد"، گفت : جامعه روحانيت روغن ريخته را نذر هاشمي كرد.

وی که عصر سه شنبه با شرکت در نشست مطبوعاتي ستاد انتخاباتي جوانان هاشمي رفسنجاني (سياوش) ، حمايت مشروط جامعه روحانيت از هاشمي را نگران‌كننده ندانست و افزود:اين ايراد به هاشمي وارد نيست كه چرا جامعه روحانيت از او اعلام حمايت كرده است.

عطريانفر در عين حال ضمن تشكر از جامعه روحانيت تصريح كرد: انتظار بود كه اين جامعه‌از يك سال پيش براي ورود هاشمي به صحنه انتخابات برنامه ريزي مي‌كرد اما تا ‪ ۱۵‬روز قبل‌اعضاي بلندپايه آن سعي‌داشتند هاشمي را وادار كنند وارد صحنه نشود و او را از اين كار برحذر مي‌داشتند.

وي تاكيد كرد: محبوبيت و رويكرد كنوني مردم به هاشمي رفسنجاني ناشي از شناختي است كه از او دارند و احساس مي‌كنند به نوعي ظلمي را كه در جريان انتخابات مجلس ششم به او شد بايد جبران شود.

عطريانفر در پاسخ به پرسشي در خصوص عملكرد صداوسيما و برخورد هاشمي با اين عملكرد ، گفت : هاشمي كه از لايه‌هاي نيرومند قدرت در كشور است ، اجازه نخواهد داد صداو سيما برخلاف اراده ملت حركت كند و آن را بطور نسبي كنترل خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين فعال سياسي تصريح كرد: هرچند اراده حاكم بر صداو سيما اصولگرايانه و محافظه كاران است اما خروجي آن اينگونه نيست و با حوزه ليبراليزم فصل مشترك دارد.

وي در عين حال گفت كه قبول دارد اين رسانه ملي در اطلاع رساني سياسي حق رقبا را شايسته و بايسته ادا نمي‌كند. اين رسانه اگر به مطالبات مردم پاسخ نگويد، به انزوا خواهد رفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24488

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عطریان فر: روحانیت مبارز تهران روغن ریخته را نذر هاشمی کرد، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005