Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

انتقاد نماينده‌ي خرم‌آباد و عضو فراكسيون اكثريت مجلس به ورود برخي نيروهاي نظامي و انتظامي در تبليغات انتخاباتي، ايسنا

نماينده‌ي خرم‌آباد نسبت به آن چه كه ”ورود برخي نيروهاي نظامي و انتظامي در تبليغات انتخابات رياست جمهوري به نفع يك كانديداي خاص“ مي‌خواند، اعتراض كرد.


عضو فراكسيون اكثريت مجلس و نماينده‌ي مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: اين افراد اعلام مي‌كنند كه از بالا دستور گرفته‌اند و وارد تبليغات به نفع يك كانديداي خاص مي‌شوند.


ايماني گفت: اين كار خلاف قانون و توصيه‌هاي امام راحل و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است و پيشنهاد مي‌كنم اگر مسؤولان اين دستور را نداده‌اند از طريق صدا و سيما اين گفته را كه با توسل به آن از يك كانديداي خاص حمايت مي‌شود تكذيب و با عاملان آن برخورد كنند.


وي ابراز عقيده كرد كه به غير از استان لرستان اين كار در جاهاي ديگر نيز صورت مي‌گيرد و همچنين گفت كه از موضع بي‌طرفي ارتش راضي هستيم و شكر مي‌كنيم كه وارد تبليغات نشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايماني گفت: اين افراد خيلي از كانديداها را تخريب مي‌كنند و عواملي دارند كه پوستر ديگر كانديداها را پاره مي‌كنند و مردم از اين برخورد اين نيروها به شدت گله‌مندند و اين براي آينده‌ي نظام خوشايند نيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24512

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتقاد نماينده‌ي خرم‌آباد و عضو فراكسيون اكثريت مجلس به ورود برخي نيروهاي نظامي و انتظامي در تبليغات انتخاباتي، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005