Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

دانشجويان اصلاح طلب استبداد ستيز دانشگاه آزاد: به دکتر معين راي مي دهيم، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر-روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400
Date:1384.3.25

تبريز نيوز :سرويس سياسي:هزاران تن از دانشجويان دانشگاه هاي آزاد ايران با امضا طومار و صدور اطلاعيه اي اعلام داشتند که در انتخابات رياست جمهوري به دکتر معين راي خواهند داد.
بخشي از اين اطلاعيه در زير آمده است:

"به دکتر معين راي مي دهيم"

ما "دانشجويان اصلاح طلب استبداد ستيز دانشگاه آزاد"، با تمام شعور و آگاهي نسبت به مسايل روز جامعه و بدور از نگا ه هاي آمرانه و انحصار طلبانه بعضي گروه ها و با توجه به سوابق افراد حاضر در صحنه انتخابات رياست جمهوري و با وجود حس مسيوليتي که نسبت به سرنوشت آينده کشور عزيزمان احساس مي کنيم اعلام مي داريم تنها گزينه اصلح و شايسته براي به دست گرفتن سکان بالاترين مقام مديريت اجرايي کشور جناب آقاي "دکتر معين" مي باشد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس با انتخاب ايشان به رياست جمهوري فرصت تاريخي رسيدن به استقلال و آزادي همه جانبه فکري و سياسي را از دست ندهيم تا بدين ترتيب فردا در برابر وجدان آگاه خود نسبت به انتخابي که کرده ايم آسوده و راحت باشيم.

به اميد پيروزي اصلاحات و مردم ايران

زنده باد آزادي

دانشجويان اصلاح طلب استبداد ستيز دانشگاه آزاد

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24584

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دانشجويان اصلاح طلب استبداد ستيز دانشگاه آزاد: به دکتر معين راي مي دهيم، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005