Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

ارزيابی اوليه بازتاب: هاشمي و احمدی نژاد به دور دوم می روند

بر اساس گزارشهای خبرنگاران بازتاب از نقاط مختلف کشور، شانس راهیابی هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد برای راهیابی به دور دوم انتخابات بیش از سایر کاندیداهاست.
براساس این گزارش ها تاساعت ۱۶ امروز محمود احمدی نژاد در ۷ استان ،هاشمی رفسنجانی ۶استان، باقر قالیباف در ۲استان، مصطفی معین در ۲ استان علی لاریجانی و مهدی کروبی در یک استان آرا بیشتری نسبت به سایر کاندیداها بدست آورده اند واز مجموع آرا نیز هاشمی رفسنجانی با ۲۷ درصد رتبه نخست محمود احمدی نژاد با ۲۴ درصد رتبه دوم و محمد باقر قالیباف با ۱۸ درصد در رتبه سوم، مصطفی معین با۱۶ درصد نیز در رتبه چهارم قرار دارد.
گزارشهای مذکور به صورت کاملا تخمینی بوده و ازدرصد خطایی بالایی برخوردار می باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آخرين تحولات، شوك عاطفي هاشمي، سونامي احمدي‌نژاد

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: در فاصله كمتر از يك روز تا انتخابات رياست‌جمهوري، شوك عاطفي نمايش فيلم توليدي ستاد هاشمي رفسنجاني و رويكرد گسترده اصولگرايان به احمدي‌نژاد، مهم‌ترين تحولات انتخاباتي به شمار مي‌رود.

بنا بر اين گزارش، بخش‌‌هايي از فيلم توليدي ستاد هاشمي رفسنجاني، به ويژه خاطرات وي از شهيد بهشتي و امام(ره)، واكنش‌هاي گسترده‌اي را در اقشار متدين جامعه برانگيخته و بخش قابل توجهي از نتايج توزيع گسترده شب‌نامه‌ها را كه رفسنجاني در همين فيلم به صورت تلويحي به آن اشاره مي‌كند، خنثي كرده است.
همچنين نمايش وضعيت داخلي منزل و اعضاي خانواده هاشمي رفسنجاني نيز تأثير بسياري بر مخاطبان داشته است.

از سوي ديگر، موج گسترده حمايت از احمدي‌نژاد در ميان هواداران كانديداهاي اصولگرا نيز آرايش آراي كانديداهاي اصولگرا را با تغييرات جدي روبه‌رو ساخته است.
افت شديد در ميان هواداران دو كانديداي ديگر اصولگرا و نيز اضافه شدن به آراي احمدي‌نژاد، باعث شده است تا اميدهاي وي نيز براي رقابت با معين در راهيابي به مرحله دوم انتخابات، افزايش يابد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24655

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ارزيابی اوليه بازتاب: هاشمي و احمدی نژاد به دور دوم می روند' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005