Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

همه راهها به ولی فقیه ختم می شود، طنزي از پویان انصاری

Pouyan49@yahoo.se

حتمأ این ضرب المثل راشنیده اید که میگویند، همه راهها به رُم ختم می شود، ولی در کشور ما همه راهها به ولی فقیه ختم می شود، ناگفته نماند که جهان علم و دانش امروزی از مغز این اعجوبه ی زمان، یعنی سید علی خامنه ای انگشت به ... مانده است.

اینطور که معلوم است وزن و شکل مغز ایشان با همه ی شهروندان ایرانی فرق دارد، چرا که وقتی هفتاد میلیون ایرانی در ناتوانی، از حل مشکلات خود بطور مثال از جواب دو، دو تا ؟ عاجز میمانند و جوابش را نمیدانند، باید برای حل این فرمول بسیار سخت و دشوار از امام پُرسش کرد.

از اینرو دانشمندان جهان بارها از ایشان خواسته اند که اجازه داده شود مغز وی را زیر میکروسکوپ قرار دهند، تا علت این همه علم و دانش را در در مغز او کشف کنند که خوشبختانه ایشان اجازه نمیدهند!

در هرحال، اینبار هم مانند همیشه، فیلم سینمایی که توسط جمهوری اسلامی بنام "نهمین دوره ی انتخابات" ساخته شد، بر سر آخر فیلم، یعنی که این فیلم سینمایی چطور به پایان برسد جنگ شدید زرگری بین کارگردانان، از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور در گرفت.

ناچارا، از آنجایی که هیچ کدام از کارگردانان نتوانستند به نتیجه ای برسند، دست بدامان سید علی شدند.

شورای نگهبان معتقد است که در این سریالی که به دو بخش تقسیم شده است باید احمدی نژاد به "جنگ" رفسنجانی برود، وزارت کشور معتقد است، هنرپیشه دیگر یعنی مهدی کروبی باید این رُل را بازی کند.

چرا که ایشان در هر حال به اصطلاح شیخ اصلاحات خوانده میشود، و اگر او به رقابت با رفسنجانی بپردازد شاید تنور این بازی کمی گرمتر! شود، کاریکه احمدی نژاد نمیتواند بکند.

حال با این تفاسیر، قبول میکنید که این مشکل لاینحل فضایی را فقط امام قادر است حل کند!

ایشان بعد از خواندن چندین کتاب قطور علم الاشیاء که ساعت ها وقت برده شد به این نتیجه خارق العاده رسیدند. که واقعأ بشریت در برابر دریای بیکران علم ایشان در تحیر و بهت زدگی می ماند!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ایشان فرمودند: که این مسئله بسیار پیچیده و بُغرنج، تنها یک راه حل دارد و آن این است که در میدان بزرگ تهران، ترازویی بسیار بزرگ بیاورند کروبی در یک کفه ترازو و احمدی نژاد را در کفه دیگر بنشینند، هر کدام سنگینتر بود، به عنوان رقیب رفسنجانی در دوره دوم سریال، فیلم بازی کند، صلوات ....

طبق آخرین خبرها، این دو هنرپیشه زیر نظر کارگردانان خود تحت رژیم غذایی شدیدی (خوردن بیشتر حق مردم!) قرار گرفتند.

منتظر این هستیم ببینیم که کدام یک از آنان سنگینتر میشوند؟

١٨ ژوئن 2005 - استکهلم

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24774

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همه راهها به ولی فقیه ختم می شود، طنزي از پویان انصاری' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005