Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

به پیش! جمهوری اسلامی به گل نشست! سازمان جوانان کمونیست

حتی خود کروبی و محتشمی پور و برخی دیگر سران رژیم اسلامی دارند علنا میگویند که این به اصطلاح انتخابات سرتا پا تقلب بوده است. تناقض آمار وزارت کشور و شورای نگهبان و چند بار عوض کردن حرفها بسادگی این مضحکه رای سازی را برملا میکند. آمار تقلبی را "بی بی سی" و " سی ان ان" شاید مایل بودند باور کنند، اما برای مردم ایران روشن بود که این دروغ شاخدار دیگری از نوع اسلامی است.

اعتراض حاج آقا کروبی و دیگران (که آشکارا از رعابت نشدن قول و قرارهای پشت پرده ناراضی اند) علاوه بر اذعان به شکست رژیم اسلامی در مضحکه انتخاباتی، از یک چیز دیگر (که محصول این شکست است) خبر میدهد: حاد شدن دعوای درونی و چاقوکشی علنی اوباش اسلامی بر روی یکدیگر. اوضاع رژیم آنقدر پریشان و متزلزل است که حتی ابراهیم یزدی فراخوان تحصن داده است!

آیا شکست رژیم اسلامی و پیروزی مردم در دور اول این مضحکه انتخابات شاهد و سند بیشتری لازم دارد؟ هرکسی می بیند جمهوری اسلامی در انتخاباتش به گل نشست. خیلی روشن است که نتوانست با همه رای سازی ها و تقلب ها انتخابات را از سر بگذارند. و حالا دو جانی و تروریست را برای "انتخاب" جلوی مردم گذاشته اند که حتی خودی ترین خودی ها هم صدایشان درآمده است. تصورش ساده است که این چه خشم و نفرتی را در سراسر کشور دامن خواهد زد و چه انرژی انقلابی را میتواند به حرکت در آورد. نه فقط جمهوری اسلامی از انتخاباتش سر بلند نکرد، بلکه، همانطور که پیش بینی کردیم و برایش تلاش کردیم، آشکارا وارد یک بحران جدی و شکننده میشود. و این ثمر اعتراض وسیع و گسترده مردم بود. این پیروزی را باید به مردم ایران و به حزب پیشتاز و هوشیارشان (حزب کمونیست کارگری) تبریک گفت.

ولی این شکست هنوز تازه آغاز کار است. آغاز وارد کردن شکست های بیشتر، اعتراضات گسترده تر و سازمانیافته تر و با شرکت هرچه وسیعتر مردم علیه رژیم اسلامی است. در قدم اول باید کار در قبال همین انتخابات را یکسره کرد. باید دور دوم انتخابات رژیم اسلامی را بتمامی و محکم تر از دور اول بر سرش خراب کرد. باید به خیابان آمد و اعتراض کرد. تا همینجا بخوبی معلوم شده است که خانه نشینی و رای ندادن کافی نیست. باید فعالانه اعتراض کرد. باید هرشب در خیابانها جمع شد وتظاهرات بر پا کرد. باید بویژه شب قبل از انتخابات (پنحشبنه 2 تیر ماه) را به یک نمایش میلیونی اعتراض علیه رژیم اسلامی تبدیل کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پیروزی که تا کنون بدست آمده است، جوانان بطور کلی، ودانشجویان بطور اخص، نقش فعالی ایفا کردند. (کافی است به اخبار و اطلاعیه هایی که سازمان ما و جوانان آزدایخواه در چند هفته گذشته داده اند رجوع کنید.) برای پیشروی های بیشتر هم نقش نسل جوان حیاتی است. سازمان جوانان کمونیست تمامی جوانان آزادیخواه و سکولار و برابری طلب کشور را فرا میخواند تا زیر پرچم منصور حکمت، برای تحقق آزادی و برابری و برای سرنگونی جمهوری اسلامی به نیروی انقلابی مردم به میدان بیایند و به صفوف ما بپیوندند. فوری ترین وظیفه ما تنگ تر کردن حلقه محاصره بر گرد جمهوری اسلامی و ممانعت عبور رژیم اسلامی از مضحکه مشروعیت گرفتن قلابی است.


گسترده باد مبارزات مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی

زنده باد انقلاب برای آزادی و برابری

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

سازمان جوانان کمونیست

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24798

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'به پیش! جمهوری اسلامی به گل نشست! سازمان جوانان کمونیست' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005