Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

اطلاعيه‌ وزارت اطلاعات درباره‌ي انتخابات: "مسائل گفتني" پس از برگزاري مرحله‌ي دوم انتخابات، ايسنا

حضور شكوهمند و سرافرازانه‌ي ملت شريف ايران در نهمين دوره‌ي انتخابات رياست‌جمهوري كه تجلي وفاق و تبلور همبستگي ملي و در حقيقت ، پيروزي تاريخي ملت ايران محسوب مي‌گردد، موجب شادي روح بلند حضرت امام خميني (ره)، شهداي گرانقدر و شادي دوستداران انقلاب اسلامي شده و منشاء ياس، سرخوردگي و حيراني دشمنان اين آب و خاك و نيز ، اميدواري ملت و دلسوزان به كشور و انقلاب گرديده است.


وزارت اطلاعات ، اين پيروزي بزرگ تاريخي و حماسي را به پيشگاه رهبري معظم انقلاب اسلامي و مردم شريف و متعهد ايران تبريك عرض مي‌نمايد.

اميد است اين پيروزي درس بزرگي براي دشمنان ملت ايران باشد كه با بي‌بهره‌گي از واقعيت ريشه‌هاي عميق هويتي و ديني اين ملت، بر طبل خصومت و كينه‌توزي با اين ملت مي‌كوبند و مقدمه‌اي باشد براي انتخاب مسير عقلانيت و خردورزي سياسي در مناسباتشان با ملت و دولت ايران اسلامي.


وزارت اطلاعات ضمن ارج نهادن به حركت پوياي مردم گرانقدر ايران، در خصوص اظهارات جناب آقاي كروبي درباره‌ي نظرسنجي‌هاي انجام‌شده‌ي انتخاباتي، ذكر يك نكته را ضروري مي‌داند.


به ايشان كه از سرمايه‌هاي بزرگ انقلاب اسلامي محسوب مي‌گردند، به واسطه‌ي كسب موفقيت در جلب اعتماد بخش قابل توجهي از مردم ايران تبريك عرض مي‌نماييم و اعلام مي‌داريم : در برآوردي از وضعيت كانديداهاي محترم رياست‌جمهوري در مقاطع متعدد ، طبق نظر سنجي‌هاي اين وزارتخانه در موج سوم تغيير و تحولات انتخاباتي كه در روزهاي آخر قبل از انتخابات آغاز گرديد، رشد چشمگير گرايش به ايشان و برخي ديگر از كانديداها و افول‌ گرايش عمومي به برخي ديگر از كانديداها به وضوح پيش‌بيني شده است.

بنابراين ، به نظر مي‌رسد جناب آقاي كروبي يا فرصت مطالعه‌ي اين نظر سنجي‌ها را نداشته‌اند و يا به نتايج در حال تحول اين نظر سنجي‌ها در شهرهاي مركز استان توجه چنداني نفرموده‌اند و همين امر موجب گرديده كه متاسفانه در قضاوت و به‌كارگيري برخي از واژگان عجله نموده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان، يادآور مي‌شود اين وزارتخانه، پس از برگزاري مرحله‌ي دوم انتخابات، در مورد ساير «مسائل گفتني» و مهمترين اقدام‌هاي انجام‌شده در راستاي برگزاري هر چه شكوهمندتر نهمين انتخابات رياست‌جمهوري و نيز نحوه‌ي نظرسنجي‌هاي انجام شده و اطلاع رساني به عمل آمده در اين خصوص، گزارشي به محضر ملت شريف ايران ارائه خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24805

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه‌ وزارت اطلاعات درباره‌ي انتخابات: "مسائل گفتني" پس از برگزاري مرحله‌ي دوم انتخابات، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005