Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

افراد بدخواه که مردم را مورد تعرض قرار مي دهند عضو ستاداحمدی نژادنيستند، فارس

خبرگزاري فارس: ستاد مردمي حمايت از محمود احمدي نژاد ضمن دعوت عموم مردم به حفظ هوشياري و آگاهي در برابر ترفندهاي تخريبي، تصريح كرد كه پيروزي واقعي و خوشحالي متاثر از آن، متعلق به ملت ايران است.

به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از ستاد مردمي حمايت از محمود احمدي نژاد، ‌اين ستاد در بيانيه‌اي با اشاره به حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد: سلام و درود خداوند بر يكايك شما مردم بزرگوار باد كه با آراي گرانسنگ خود،‌ صفحه زرين ديگري را بر تاريخ پرافتخار اين سرزمين مقدس افزوديد و عزت و سربلندي خود و صلابت و استحكام نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان كشيديد.
اين بيانيه مي‌افزايد: اين كه كه در پرتو الطاف الهي و در نتيجه آراي‌ شما مردم قدرشناس و صميمي اين مرز و بوم، دكتر احمدي نژاد به مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري راه يافته است، خاضعانه پيشاني خود را به درگاه ايزد منان مي‌ساييم و صميمانه از بزرگواري و حسن ظن يكايك شما مردم گرانمايه كه راي خود را به اين خادم ملت به امانت سپرديد، تشكر و قدرداني مي‌كنيم.
ستاد مردمي حمايت از محمود احمدي نژاد اضافه كرد: همچنين مراتب تعظيم و تكريم خود را به تمامي كساني كه راي خود را به نفع ديگر نامزدهاي عزيز به صندوق ريختند، اعلام مي‌كنيم و با ايمان راسخ اعلام مي‌داريم كه پيروزي واقعي در اين عرصه، تنها متعلق به ملت شريف و سربلند ايران است.
در ادامه اين بيانيه تصريح شده است: از تمامي علاقمندان و مردم عزيز و بويژه جوانان پرشور و با اخلاص تقاضا مي‌كنيم كه مراتب شادي و خشنودي خود را از راهيابي نامزد محبوب خويش به مرحله دوم انتخابات، با شكر به درگاه خداوند متعال و بيان پيام‌هاي تبريك ابراز كنند و از انجام هرگونه اقدامي كه ممكن است مورد سوء استفاده بدخواهان و كينه توزان قرار بگيرد، اجتناب ورزند.
در اين بيانيه با بيان اين كه حسب اطلاع برخي از عناصر بدخواه تحت عنوان طرفداري از دكتر احمدي نژاد تصميم گرفته‌اند، با پخش اكاذيب و ارتكاب رفتار ناشايست مردم را مورد تعرض قرار دهند، آمده است: اين گونه افراد هيچ ارتباط و نسبتي با ستادهاي مردمي حمايت از دكتر احمدي نژاد كه با رويكرد تواضع و فروتني در برابر مردم و با تركيبي از نيروهاي متدين و مخلص شكل گرفته‌اند، ندارند.
اين ستاد تاكيد كرد: بدون ترديد هواداران و علاقمندان به دكتر احمدي نژاد نيز خود را در جشني شريك مي‌دانند كه همه ملت ايران در آن شركت داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ستاد محمود احمدي نژاد با اشاره به رفتارهاي ناشايست برخي افراد تحت عنوان طرفداري از دكتر احمدي نژاد اعلام كرد: اين گونه افراد هيچ ارتباط و نسبتي با اين ستاد ندارند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24834

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افراد بدخواه که مردم را مورد تعرض قرار مي دهند عضو ستاداحمدی نژادنيستند، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005