Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

“اقبال” توقيف شد، ايسنا

روزنامه‌ي «اقبال» با ابلاغيه‌ي بازپرس شعبه‌ي 5 دادسراي كاركنان دولت به وزير ارشاد توقيف موقت شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نامه‌ي سيد محسن قاضي، بازپرس شعبه‌ي 5 دادسراي كاركنان دولت و رسانه‌ها به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آمده است: «احتراما با عنايت به شكايات واصله عليه آقاي مرتضي فلاح، مدير مسوول روزنامه اقبال مبني بر چاپ و انتشار مطالب كذب و عاري از حقيقت و پخش شايعات به منظور تشويش اذهان عمومي و بحران آفريني و تحريك به اقدامات غيرمتعارف در جهت اخلال در نظم و آسايش عمومي نظر به اين‌كه اقدامات خلاف قانون اين روزنامه به صورت مستمر تكرار و مدير مسوول آن بدون توجه به موازين قانوني و رسالت مطبوعات اقدامه به چاپ و انتشار مطالب مي‌نمايد به استناد بند 5 اصل 156 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و بند (و) ماده 3 قانون اصلاح قانون تشكيل دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب دستور توقيف موقت روزنامه اقبال صادر و اعلام، مقرر است از ادامه چاپ و انتشار روزنامه مذكور تا اطلاع ثانوي جلوگيري شود.

دستور قضايي فوق مطابق ماده 576 قانون مجازات اسلامي لازم‌الاتباع مي‌باشد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كريم ارغنده‌پور، عضو شوراي سردبير روزنامه‌ي اقبال در گفت و گو با خبرنگار ايسنا نيز به قرائت اين ابلاغيه كه رونوشتي از آن به معاونت مطبوعاتي و مديركل مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديرمسوول اين روزنامه ارسال شده بود، پرداخت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24885

فهرست زير سايت هايي هستند که به '“اقبال” توقيف شد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005