Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

حزب ملت ایران دفتر اروپایی: نمایش انتخابات دو پرده ای شد

شیرزنان و دلاور مردان ایران زمین

کار بدستان نظام ولایت فقیه صلاح در این دیده اند که انتخابات فرمایشی به دور دوم کشیده شود تا از دید جهانی مقبولیت یافته و نشان دهند در ایران همه چیز بر روال مردم سالاری انجام می گیرد اما بقول معروف حنای آقایان دیگر رنگی ندارد . برابر گزارش هموطنان موشکاف اکثر حوزه های رأی گیری خالی از جمعیت بود و برخلاف انتخابات پیشین خبرنگاران از داخل حوزه ها عکس گرفته و فیلمبرداری نمودند تا کمبود جمعیت مشخص نگردد. برخلاف اعلام مسئولان تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات نمایشی، جمع شرکت کنندگان کمتر از پانزده در صد صاحبان حق رأی بوده است . آرای ساخته شده برای آقایان اکبر هاشمی و احمدی نژاد کار را بجایی رسانده که صدای آقای کروبی را هم درآورده است.

هم میهنان

تا آزادی در کشور بلا زده ما بر قرار نگردد وضع بهمین منوال بوده بلکه بدتر از این هم خواهد شد . کار بدستان نظام خود می برند و خود می دوزند و برای ملت محروم ایران هم تره خرد نمی کنند . آقای خاتمی که با وعده های شیرین مردم فریب که به ریاست رسید ، در هشت سال ریاست چه گلی بر سر ملت ایران زد که اکنون آقای احمدی نژاد از راه رسیده بخواهد بزند آقای رفسنجانی که تکلیفش کاملاًٌ روشن است و امتحان خود را پس داده است .
آقایان با چه برنامه و قدرتی می خواهند جلوی رانت خواری و ارتشاء وابستگان بخصوص آقازاده های خود را بگیرند .

چگونه میخواهند از گسترش فحشا و اعتیاد جلوگیری و جوانان را به آینده خوشبین کنند.

چگونه میخواهند فاصله نجومی مستضعفان و مستکبران را از بین ببرند، انقلابی که بنام مستضعفان انجام گرفت ولی از برکت حکومت آقایان بکام مستکبران شد!!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مردم سالاری دینی را میتوانند برای مردم تشریح کنند . زمانی که شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و.... بر همه امور کشور حاکمند وتصمیم گیرنده مردم چه نقشی می توانند در سرنوشت خود داشته باشند هرچه آقایان میگویند ، مردم باید بگویند چشم . اگر کسی بخواهد سخن از عدل و عدالت و آزادی بر زبان آورد اگر شبانه مثله نشود ، گوشه زندان آنهم از نوع قرون وسطایی جایش خواهد بود .بهمین علت مردم شرکت در این انتخابات را به خود آقایان بخشیده اند و خود برای رسیدن به آزادی و عدالت تلاش می کنند تا بدون آقا بالا سر برسرنوشت خویش و کشورشان حاکم باشند

یکشنبه بیست و نهم خردادماه 1384خورشیدی
دفتر اروپایی حزب ملت ایران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24886

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حزب ملت ایران دفتر اروپایی: نمایش انتخابات دو پرده ای شد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005