Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

سازمان مجاهدين اسلامي: پيروزي اقتدارگرايان حوزه آزادي هاي سياسي را محدود مي كند، ايلنا

سازمان محاهدين انقلاب اسلامي با صدور بيانيه اي ضمن حمايت مجدد از هاشمي رفسنجاني در دور دوم انتخابات رياست جمهوري مردم را به حضوري گسترده در اين انتخابات فراخواند.
به گزارش ايلنا،در اين بيانيه آمده است:بيانيه هاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و جبهه مشاركت ايران اسلامي در حمايت از كانديداتوري آقاي هاشمي رفسنجاني ،‌‏ كه پيشتر در كليه جرايد كثيرالانتشار منتشر شده بود، هنگام تكثير درچاپخانه به دستور مرجع قضايي و به بهانه اهانت و تبليغ عليه يك كانديدا توقيف شد. روز گذشته نيز از انتشار سه روزنامه اصلاح طلب جلوگيري و دستور توقيف روزنامه اقبال، تنها روزنامه نزديك به اصلاح طلبان پيشرو صادر شد.
اعمال محدوديتها بلافاصله پس از برگزاري مرحله اول انتخابات رياست جمهوري نهم ،‌‏علاوه بر آنكه ماهيت و مقصود نمايش آزادي در روزهاي پيش از انتخابات را آشكار مي سازد از ورود بي پرده به نفع يك كانديدا در انتخابات خبر مي دهد.
اكنون بايد پرسيد كه امروز بار ديگر عليه مطبوعات و احزاب اصلاح طلب به بهانه هاي همبستگي، تشويش اذهان عمومي و اهانت و توهين اقدام مي شود، در ماجراي بمب گذاري هاي اخير،‌‏حمله به مراسم انتخاباتي اصلاح طلبان و موج سازمان يافته تخريب عليه كانديداهاي رقيب اقتدارگرايان و به عنوان نمونه روزنامه‌‏اي كه از بودجه بيت المال اداره شده و قاعدتا مي بايست بي طرف باشد به چه كار مشغول بوده است؟ چرا در مرحله دوم انتخابات كه احزاب و گروه هاي اصلاح طلب و موج گسترده مردمي ،‌‏نگران از حاكميت اقتدار گرايان به حركت در آمده است اينگونه نسبت به فعاليتهاي انتخاباتي آنهم فقط عليه اصلاح طلبان بي تابي و حساسيت نشان مي دهد؟اين اقدامات بيش از هر چيز بايد زنگ خطر و هشداري باشد براي مردم شريف ايران.
به مرجع ذيربط يادآوري مي كنيم هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده و كانديداي اقتدارگرايان فقط به گونه اي قابل درنگ به مرحله دوم انتخابات راه يافته است و هيچ معلوم نيست نتيجه انتخابات به نفع وي ختم شود.
بنابراين براي بستن فضاي سياسي كشور هنوز اندكي زود است به اين افراد توصيه مي كنيم خويشتنداري كنند، زيرا اقدامات اينچنين قطعا نتيجه اي معكوس به بار خواهد آورد.
به ملت هوشيار و شريف ايران نيز عرض مي كنيم ،اعمال محدوديت عليه حاميان يك كانديدا و آغاز دور جديد توقيف مطبوعات بلافاصله پس از مرحله اول انتخابات رياست جمهوري تنها نمونه و تصوير كوچكي از وضعيتي است كه در صورت پيروزي اقتدارگرايان در انتظار حوزه آزادي هاي سياسي اجتماعي و كل كشور خواهد بود و دقيقا همين نگراني علت اصلي حمايت ما از كانديداتوري آقاي هاشمي رفسنجاني است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما از ملت آگاه ايران مي خواهيم روز جمعه با حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي و با انتخاب آقاي رفسنجاني باز رواج و حاكميت ديدگاه ها و روش هاي تنگ نظرانه و تهديد آزادي هاي سياسي اجتماعي مردم كه كشور را در عرصه هاي داخلي و خارجي با بحران مواجه خواهد ساخت جلوگيري كند.
در پايان از ستاد انتخاباتي كشور مصرانه مي خواهيم نسبت به اين فرصت سوزي ها عليه يك كانديدا كه شبهه جانبداري از نامزد رقيب را در اذهان تداعي مي كند اقدام عاجل و قاطع به عمل آورد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24985

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سازمان مجاهدين اسلامي: پيروزي اقتدارگرايان حوزه آزادي هاي سياسي را محدود مي كند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005