Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

وزير كشور: تمام شكايات دور اول به قبل از اجرا مربوط است، درباره‌ي اجراي انتخابات هيچ شبهه‌اي وجود ندارد، ايسنا

وزير كشور در اولين ساعت راي‌گيري دومين مرحله نهمين دوره از انتخابات رياست‌جمهوري، راي خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران انتخابات 27 خرداد را از نظر شرايط اجرا، يكي از بهترين انتخابات‌هايي دانست كه تاكنون برگزار شده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي لاري با تاكيد بر آمادگي مسوولان اجرايي و نظارتي و آرامش و امنيت مردم در دور اول انتخابات، گفت: در بسياري از مناطق نه از بازرسان، نه ناظران و نه ستادها شكاياتي درباره‌ي چگونگي اجرا نداشته‌ايم و تمام شكايات مربوط به قبل از اجراست.


وزير كشور تاكيد كرد: در خصوص اجراي انتخابات هيچ شبهه‌اي وجود ندارد.


از وزير كشور هم‌چنين درباره‌ي شايعه‌ي انتشار پنج هزار تعرفه‌ي بدون شماره سوال شد كه وي گفت: در دور اول يك مورد در منطقه‌ي مازندران اختلاف بين عامل و فرمانداري در تعداد بود كه مساله حل شد و تاكنون در اين دوره مشكلي نداشته‌ايم.

وي هم‌چنين در پاسخ به اينكه آيا تعرفه به برخي كشورها از جمله كشورهاي آفريقايي و برخي كشورهايي آمريكايي نرسيده است، گفت: به اين كشورها پرواز نداشته‌ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير كشور در مصاحبه‌ي تلويزيوني خود گفت: مساله مهم براي ما برگزاري انتخابات سالم و بدون كمترين مشكل است. اميدوارم فضاي آرام و محيطي سالم براي برگزاري انتخابات داشته باشيم.


به گزارش ايسنا، موسوي لاري بر مسووليت سنگين ناظران شوراي نگهبان، وزارت كشور و نمايندگان كانديداها تأكيد و نسبت به رواج شايعات ابراز نگراني كرد و گفت: مردم اخباري را كه از طريق بيانيه‌ها و اطلاعيه و دستورالعمل انتشار مي‌يابد، باور كنند؛ شايعاتي اخيرا مطرح مي‌شود كه با واقعيت‌ها انطباق ندارد.


وي با بيان اين‌كه بداخلاقي‌ها از ديروز شروع شده است، گفت: شايعاتي درباره‌ي ناظران و مسؤولان اجرايي به گوش مي‌رسد كه اميدواريم با درايت مسؤولان و مردم، خنثي شود و كارساز نيفتد.


وزير كشور درباره‌ي حضور مردم گفت:‌ شعور و آگاهي مردم و خردورزي آنها تا الان جلوه‌ي واقعي خود را داشته است و مردم نشان دادند كه به اصل سرنوشت خود حساس هستند.


وي همچنين بر امانت‌داري مسؤولان نسبت به رأي مردم به خصوص در صندوق‌ها تأكيد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25119

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور: تمام شكايات دور اول به قبل از اجرا مربوط است، درباره‌ي اجراي انتخابات هيچ شبهه‌اي وجود ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005