Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

سخت گيري بر خبرنگاران و عكاسان خبري در حوزه هاي راي گيري در تبريز، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر-روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:0098 914 415 7400

تبريز نيوز:سرويس سياسي: سختگيري بر خبرنگاران و عكاسان خبري در حوزه هاي راي گيري در تبريز تشديد شده است.
در بسياري از حوزه هاي راي گيري در تبريز سختگيري هاي اعمال شده بر خبرنگاران نسبت به اولين مرحله از نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزايش يافته است.
"انصافعلي هدايت"روزنامه نگار تبريزي در ساعت 11.20 حين تهيه خبر ، پليس ارشد كه در حوزه راي گيري 339 (مدرسه سليمي) حاضر شده بود كارت خبرنگاري وي را مورد بررسي قرار داده و گفت: از ما خواسته اند بجز خبرنگاران صدا و سيما و خبرنگاراني كه با فرمانداري كاملا هماهنگ شده و نامه رسمي دارند افراد ديگري حق تهيه خبر ندارند.
سپس اين افسر ارشد پليس از "انصافعلي هدايت" مي خواهد تا حضور نيروهاي اطلاعاتي در حوزه راي گيري بماند.
طي تماس فوري خبرنگار تبريز نيوز با "عبادي"، فرماندار تبريز وي با تكذيب بخشي از اظهارات اين افسر پليس تبريز گفت: از تمامي اعضا هيات اجرايي و پليس تبريز خواسته بوديم پس از كنترل كارت خبرنگاري معتبر اجازه دهند خبرنگاران و عكاسان خبري بدون ايجاد محدوديتي به تهيه خبر بپردازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرماندار تبريز بلافاصله با مسيولين حوزه راي گيري تماس گرفته و مانع از انتقال انصافعلي هدايت به اطلاعات نيروي انتظامي (مورد اشاره افسر ارشد حاضر شده در حوزه راي گيري شماره 339 )شد.
سپس جمعي از خبرنگاران طي دعوت فرماندار تبريز در محل فرمانداري تبريز حضور يافته و وي هماهنگي هاي لازم ديگري با پليس تبريز را جهت رفع مشكل خبرنگاران و عكاسان خبري انجام داد.
در حين برگزاري اولين مرحله از انتخابات دوره نهم رياست جمهوري در شهر تبريز تلفن همراه و منزل انصافعلي هدايت و نيز مدير تبريز نيوز بارها در حين گفتگو با راديوها و رسانه هاي خبري خارج از كشور بارها قطع شده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25139

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخت گيري بر خبرنگاران و عكاسان خبري در حوزه هاي راي گيري در تبريز، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005