Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

دادستان كل كشور: بعد از انتخابات به تخريب‌هاي انتخاباتي رسيدگي مي‌كنيم، فارس

خبرگزاري فارس: دادستان كل كشور گفت: در تبليغات اين دوره انتخابات كارهاي غيراخلاقي، غيرقانوني و غيرشرعي بسياري را شاهد بوديم كه قابل دفاع نيست و بعد از انتخابات به آن‌ها رسيدگي و برخورد جدي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس از مشهد، قربانعلي دري نجف‌آبادي صبح امروز در بازديد از ستاد مركزي انتخابات خراسان رضوي در خصوص تخلفات انتخاباتي و تخريب كانديداها به طرق مختلف و از جمله ارسال پيام‌هاي SMS گفت: مجلس و دستگاه‌هاي ذيربط بايد قوانين كارآمدي را تنظيم و تصويب كنند تا از تخلفات در همان ابتداي كار جلوگيري شود.
وي خاطرنشان كرد: خود كانديداها و ستادهاي تبليغاتي آن‌ها بايد در وهله اول از اين اقدامات تخريبي بپرهيزند و كانديداها به مردم بگويند، راضي نيستيم عليه همديگر اقدام تخريبي صورت گيرد.
دري نجف‌آبادي افزود: در هيچ دوره‌اي تا اين حد همراهي ميان مسؤولان در برگزاري انتخابات وجود نداشته است.
وي با اشاره به فعاليت كميته‌هاي تبليغاتي، انتخاباتي و نظارتي در انتخابات افزود: مردم ما در 27 خرداد براي نظام اسلامي، حماسه، غرور، افتخار و عزت آفريدند كه بايد به آنان و هم‌ دست‌اندر‌كاران برگزاري انتخابات آفرين گفت.
وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد مردم ما موقع شناس هستند و با توجه به تهديدات بوش، شارون و ديگران مردم احساس كردند كه در هنگامه تهديد به تحريم بايد وفاداري خودشان را به نظام، رهبري و امام و شهيدانشان نشان دهند و حدود 30 ميليون راي با توسل و آگاهي به صندوق‌هاي رأي ريخته شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دري نجف‌آبادي تاكيد كرد: رئيس جمهور آينده هر فردي از اين دو بزرگوار باشد همه بايد با او همكاري كنند تا به اهداف برنامه چهارساله سوم، سند چشم‌انداز نظام و آرمان‌هاي امام و انقلاب دهيم و موجب بيمه شدن انقلاب و نظام براي چهار سال ديگر شويم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25143

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادستان كل كشور: بعد از انتخابات به تخريب‌هاي انتخاباتي رسيدگي مي‌كنيم، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005