Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

وزير كشور به فرمانداران كشور: تا رفع مشكل موقتا از راي‌گيري در شعبه‌هايي كه تخلف گزارش شده خودداري كنيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


وزير كشور در نامه‌اي خطاب به فرمانداران سراسر كشور از آن‌ها خواست تا در شعباتي كه از آن‌ها فعاليت پايگاه‌هاي بسيج كانون‌هاي فرهنگي، صندوق‌هاي قرض‌الحسنه يا كلاس‌هاي آموزشي و عناوين مشابه گزارش شده است، فعاليت راي‌گيري را موقتا تعطيل كنند و پس از آن به راي‌گيري ادامه دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نامه‌ي حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعبدالواحد موسوي لاري آمده است: « نظر به اينكه گزارشات متعددي از حضور عناصر غير مسوول در محل اخذ راي تحت عناوين فعاليت پايگاه‌هاي بسيج كانون‌هاي فرهنگي، صندوق‌هاي قرض‌الحسنه با كلاس‌هاي آموزشي و عناوين مشابه واصل شده است. ضروري است در صورت مشاهده اينگونه موارد با هماهنگي دستگاه نظارت تا رفع مشكل موقتا از راي‌گيري در شعبه‌ي ياد شده خودداري كنند و سپس به راي‌گيري ادامه دهند و مراتب وقوع تخلف به شوراي نگهبان و وزارت كشور منعكس شود.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25146

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور به فرمانداران كشور: تا رفع مشكل موقتا از راي‌گيري در شعبه‌هايي كه تخلف گزارش شده خودداري كنيد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005