Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

يك مسوول نظارت حضورفرماندهان بسيجي در هيات‌هاي نظارت قم را تكذيب كرد، ايرنا

رييس هيات نظارت بر انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري درقم، حضور فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج در شعب اخذ راي اين استان را تكذيب كرد.

"نصرالله لطفي" روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: تمام اظهار نظرها در زمينه حضور فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج و گردان عاشورا به عنوان ناظران شوراي نگهبان در شعب اخذ راي بخش‌هاي استان به منظور جوسازي و نشر اكاذيب صورت مي‌گيرد.

وي ادامه داد: تاكنون، مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري قم در كمال آرامش و سلامت برگزار شده و هيچ گونه تخلفات انتخاباتي توسط ناظران گزارش نشده است.

وي خاطرنشان كرد: يك هزار و ‪ ۶۰۰‬ناظر شوراي نگهبان در قالب گروه‌هاي دو و سه نفره در تمام شعب اخذ راي قم مستقر و تمام وقايع انتخاباتي را تحت كنترل دارند.

لطفي اضافه كرد: ‪ ۵۰‬اكيپ سيار هيات‌هاي نظارت نيز با بررسي ميداني شهر و شعب اخذ راي با دقت و شجاعت، از وقوع تخلفات انتخاباتي پيش‌گيري مي‌كنند.

وي يادآور شد: به منظور نظارت دقيق بر شعب اخذ راي روستاها و بخش‌هاي قم نيز ‪ ۱۵‬اكيپ روستايي با سركشي به تمام بخش‌ها و روستاهاي قم، بر روند كلي انتخابات نظارت مي‌كنند.

پيش از اين برخي از بخشداران قم از حضور فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج در شعب اخذ راي انتقاد كرده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته آنان در مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري، ‪ ۱۳‬نفر از اعضاي هيات‌هاي نظارت بخش خلجستان، ‪ ۲۰‬نفر در بخش جعفرآباد و ‪ ۱۴‬نفر در بخش كهك، از ميان فرماندهان بسيج و گردان عاشورا انتخاب شده اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25157

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يك مسوول نظارت حضورفرماندهان بسيجي در هيات‌هاي نظارت قم را تكذيب كرد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005