Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

‪ ۵۵‬تخلف تبليغاتي درقم شناسايي شد، ايرنا

قم ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۰۳‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
نماينده فرمانداري دركميته ويژه برخورد باتخلفات انتخاباتي قم‌ازشناسايي ‪ ۵۵‬تخلف تبليغاتي درقالب نصب پوستر و پلاكارد دراين شهر خبر داد.

جواد يزديان روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين تخلفات در قالب نصب پلاكارد در سطح شهر و نصب پوستر بر روي خودروها بوده است.

وي اضافه كرد: نمايندگان فرمانداري، شهرداري،نيروي انتظامي و دادستاني از صبح امروز با گشت و بررسي ميداني شهر، به متخلفين قوانين انتخاباتي در دومين مرحله انتخابات رياست جمهوري تذكر مي‌دهند.

وي ادامه داد: تاكنون ‪ ۱۰‬پلاكارد تبليغاتي در كنار شعب اخذ راي منطقه نيروگاه و خيابان‌هاي انقلاب و شهداي قم شناسايي و جمع‌آوري شدند.

يزديان اضافه كرد: دراين مدت برخي از خودروها با نصب پوسترهاي تبليغاتي نامزدهاي مورد نظر خود و استقرار در كنار شعب اخذ راي به تبليغ آنان پرداختند.

وي خاطرنشان كرد: به منظور برخورد با متوليان اين اقدامات نيز ، ‪۴۵‬ خودرو توسط نيروهاي راهنمايي و رانندگي از محل‌هاي استقرار آنان منتقل شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يزديان يادآورشد: هم‌اكنون اعضاي كميته ويژه برخورد باتخلفات انتخاباتي با استقرار در فرمانداري قم، در حالت آماده باش قرار دارند و گزارشهاي تخلفات احتمالي را پي‌گيري و با عاملان آن برخورد مي‌كنند.

كميته ويژه برخورد با تخلفات انتخاباتي به منظور افزايش سرعت رسيدگي به اين تخلفات براي نخستين بار در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تشكيل شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25160

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‪ ۵۵‬تخلف تبليغاتي درقم شناسايي شد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005