Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

هشدار در مورد تكرار تخلفات 27 خرداد وانتصاب رئيس جمهور فرمايشي با دوپينگ نظامي، نامه ادوار تحكيم وحدت به هاشمي رفسنجاني

هادي كحال زاده عضو شوراي مركزي سازمان دانش آموختگان ايران (ادوارتحكيم وحدت ) از ارسال نامه اين سازمان در اول تير به هاشمي رفسنجاني خبر داد.

وي افزود: با توجه به تخلفات و صف‌آرايي پنهان وآشكار پاره‌اي از نهادهاي نظامي وشبه نظامي ،امنيتي وتبليغي حكومت با بودجه بيت المال دربرابراحزاب وگروه‌هاي سياسي ودستگيري برخي از متهمان وانتشار آن در رسانه‌ها، شوراي مركزي اين سازمان طي نامه هشدارآميزي به هاشمي رفسنجاني با اشاره به ويژگيهاي متفاوت انتخابات دوره دوم رياست جمهوري وشائبه هاي جدي بوجود آمده در خصوص تقلبات و تخلف از قوانين كه بخشي از آن در اعتراض آقايان كروبي و معين نيز هويدا بود از وي خواست قبل از برخورد با آمران وعاملان تخلفات مربوط به 27 خرداد و دريافت تضمين هاي لازم از مقامات ،فارغ از صدور بخشنامه هاي صوري مبني بر بيطرفي ارگانهاي حكومتي موصوف، تن به حضوردر انتخابات نداده و به هر دليل در صورت حضور و تكرار احتمالي اين اتفاقات در دور دوم در برابر آن ايستادگي نموده و از تائيد عمل آمران انتصاب رئيس جمهور فرمايشي با دوپينگ نظامي خوداري و مطالبات حقيقي مردم بويژه جامعه دانشگاهي و جوان را در هر جايگاهي پيگيري نمايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کحال زاده ضمن تصريح براينكه اين نامه براي موسوي لاري وزير كشور نيز ارسال شده و در صورت لزوم بزودي متن كامل آن منتشر خواهد شد تاكيد كرد: اميد وارم هاشمي رفسنجاني با دريافت تضمين هاي لازم پا به عرصه حضور در دور دوم انتخابات گذاشته باشد.

روابط عمومي سازمان
دانش آموختگان ايران اسلامي
(ادوار تحكيم وحدت)

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25194

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار در مورد تكرار تخلفات 27 خرداد وانتصاب رئيس جمهور فرمايشي با دوپينگ نظامي، نامه ادوار تحكيم وحدت به هاشمي رفسنجاني' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005