Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

پيام تبريك رييس‌جمهور به مردم و منتخب‌شان: صرف نظر از نتيجه انتخابات به آن‌چه درايران تجربه مي‌شود احترام بگذاريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي، رييس‌جمهور، به مناسبت حضور پرشور ملت ايران در مرحله‌ي دوم انتخابات رياست جمهوري، پيامي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن پيام رييس جمهور به اين شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحيم

حضور قابل توجه مردم شريف ايران در هر دو مرحله‌ي انتخابات نهمين دوره‌ي رياست جمهوري گامي ديگر در پيمودن راه پرفراز و نشيب مردم‌سالاري در كشوري است كه قرن‌ها تحت سلطه‌ي استبداد و وابستگي به سر برده و با انقلاب اسلامي، زنجيره‌ي سنگين آن ادبار تاريخي شكسته شده است.

من اين حضور را به ملت شريف ايران تبريك مي‌گويم و هم‌چنين به رييس‌جمهوري منتخب محترم كه افتخار كسب اعتماد مردم را به دست آورده است و امروز بار سنگين پاسخگويي به مطالبات برحق ملت و پاسداري از دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي، يعني نهادينه كردن مردم‌سالاري ديني را بر دوش دارد.

امروز همه‌ي ما صرف نظر از نتيجه‌ي انتخابات بايد بر آن‌چه در ايران تجربه مي‌شود احترام بگذاريم. مردم با ملاك‌هاي مختلف براي برآوردن خواسته‌هايي كه دارند انتخاب مي‌كنند. اين طبع دموكراسي است و خواهد بود. مهم آن است كه بتوانيم موقعيت‌هاي آزاد را براي انتخاب فراهم كنيم و نيز قدر مردم بزرگواري كه صاحب اصلي انقلاب و كشورند را بدانيم.

رييس جمهور منتخب از اين پس با برخورداري از همدلي و همكاري همه‌ي اركان و نهاد‌هاي حكومت و پشتيباني همه‌ي مردم، ان‌شاءالله خواهد توانست از فرصت‌هاي كنوني براي جهش به سوي توسعه، دفاع از آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي كه آزادي‌ها و حقوق اساسي مردم، از برجسته‌ترين آن‌هاست و نيز پيشبرد عدالت و حفظ موقعيت بين‌المللي و استقلال كشور بهره گيرد و خواسته‌هاي به حق مردم را برآورد كند.

هيچ گروه و گرايشي در پايداري مردم سالاري ديني ترديد نكند و پيروزي در اين صحنه را پيروزي ملت و پايبندي او به آرمانهاي تاريخي خويش بداند.

پيروزي از آن ملتي است كه آرمان‌هاي بزرگ داشته باشد و راههاي منطقي و علمي براي رسيدن به آن‌ها را آزادانه برگزيند و هوشياري و مراقبت و نقد خود را نسبت به مسوولان خويش از دست ندهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از همه‌ي مردم و دست اندركاران انتخابات صميمانه تشكر مي‌كنم و اميدوارم ملت، فضاي آلوده پيش از انتخابات و در جريان آن را به فضاي محبت، دوستي و همدلي و همكاري مبدل كند.

خدا يار و ياور همه شما باد!

سيد محمد خاتمي»

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005