Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 7 تیر 1384

احمدي نژاد: هيچ فردي از اعضاي كابينه آينده اطلاع ندارد، ايرنا

تهران - خبرگزاري جمهوري اسلامي - ‪۸۴/۰۴/۰۷‬
"محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري منتخب روز سه شنبه گفت: هيچ فردي از تصميم من در خصوص اعضاي كابينه آينده اطلاع ندارد.

وي پس از نخستين ديدار عمومي خود با خانواده‌هاي شهداي هفتم تير در محل سابق مجلس شوراي اسلامي، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: "گمانه‌زني هاي افراد در خصوص تركيب اعضاي كابينه رييس جمهوري آينده، گمانه‌زني‌هاي شخصي آنان است."
رييس جمهوري منتخب از رسانه‌ها خواست در اين زمينه پيش داوري نكنند و گفت: در وقت قانوني اعضاي كابينه اينده را به مجلس شوراي اسلامي معرفي خواهد كرد.

"احمدي نژاد" با بيان اينكه "دست همه را براي همكاري خواهد فشرد"، گفت: محمد رضا عارف معاون اول فعلي رييس جمهوري، از دوستان صميمي من است و قطعا با او نيز در خصوص حضور در كابينه صحبت خواهد كرد.

خبرنگاري از رييس جمهوري منتخب پرسيد:" برخي رسانه‌هاي خارجي از او به عنوان رييس جمهوري فوق محافظه كار ياد مي‌كنند و برخي مقامهاي كشورهاي خارجي در مورد انديشه‌هايش با ترديد سخن مي‌گويد، چه پاسخي به اين سخنان داريد"؟
وي پاسخ داد: قرار نيست، هر اظهارنظري را پاسخ دهم. من احمدي نژاد هستم. فرزند ملت ايران و انشاء الله در خدمت ملت ايران خواهم بود و از حقوق و منافع ملت ايران در سراسر جهان دفاع خواهم كرد.

رييس جمهوري منتخب پس از پاسخ به پرسش‌هاي خبرنگاران در جمع خانواده‌هاي شهداي هفتم تير حضور يافت و از نزديك با آنان گفت و گو كرد.

وقتي كه برخي خانواده‌هاي شهيدان هفتم تير نتوانستند با "احمدي نژاد" گفت و گو كنند، زني از ميان جمعيت با صداي بلند گفت: آقاي احمدي نژاد، پاسخ‌هاي خبرنگاران را با صراحت بدهيد، ما وقت نداريم بايد به "سرچشمه" برويم.

"احمدي نژاد" نيز با صداي بلند خطاب به اين زن كه خود را فرزند شهيد "حسين طباطبايي" از شهداي هفتم تير معرفي كرد، گفت: بعد از نماز بايد به "سرچشمه" برويم.

آن زن مجدد گفت: ما براي نماز به آنجا مي‌رويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"سرچشمه" قتلگاه شهداي هفتم تير است كه در سال ‪ ۶۰‬گروهك منافقين با بمب‌گذاري در دفتر حزب جمهوري اسلامي "محمد حسيني بهشتي" رييس وقت ديوان عالي كشور و ‪ ۷۲‬تن ديگر را به شهادت رساند.

فرزند شهيد "حسين طباطبايي" در حالي كه از محل مراسم خارج مي‌شد، با صداي بلند خطاب به "احمدي نژاد" گفت: آقاي احمدي نژاد، هر وقت خواستي قدمي خلاف برداري، ياد شهيدان هفتم تير باش و بدان كه ‪ ۷۲‬تن دور تو هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25374

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: هيچ فردي از اعضاي كابينه آينده اطلاع ندارد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005