یکشنبه 4 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت و پلیس بر سر طرح امنیت اجتماعی اختلاف ندارند، مهر

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: در زمینه طرح امنیت اجتماعی، اختلافی بین دولت و پلیس وجود ندارد و تلاش می کنیم به بهترین نحو، امنیت اجتماعی را تا بالاترین حد خود ارتقا بخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، سردار احمدرضا رادان در نشست خبری بعد از ظهر امروز با خبرنگاران که در مجتمع فرهنگی تفریحی فجر کرج برگزار شد، اظهار داشت: بحث ارتقای امنیت اجتماعی به تحقق حقوق شهروندی کمک می کند و لازم است در بحث ارتقای امنیت یادشده، حقوق شهروندی رعایت شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیت اجتماعی در کاهش چشمگیر برخی از جرایم از قبیل جرایم خشن تاثیر زیادی داشته و در مورد جرایم خرد هم شاهد کاهش کمتری بوده ایم.

وی ادامه داد: در این زمینه، جرایم خشن در کشور از قبیل سرقت مسلحانه، زورگیری، سرقت به عنف شاهد کاهش 12 تا 48 درصد کاهش یافته و در مورد جرایم عادی مثل سرقت داخل خودرو نیز حدود هفت درصد کاهش را شاهد بوده ایم.

این مسئول در زمینه کاهش تلفات تصادفات نیز گفت: تا کنون حدود یک درصد کاهش تلفات تصادفات داشته ایم و امیدواریم این رقم تا پایان سال افزایش یابد.

سلیقه تولیدکننده های لباس تا حدی تغییر کرده است

رادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به دنبال برخورد با بدحجابی، سلیقه مردم، فروشنده ها و تولیدکننده های لباس در زمینه نوع پوشش تا حدی تغییر کرده که امیدواریم با پیگیریهای آتی، این سلیقه تغییر بیشتری پیدا کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در زمینه اراذل و اوباش نیز ادامه داد: به دنبال برخورد نیروی انتظامی با اراذل و اوباش، نگرانی مردم نسبت به آنها کمتر شده و احساس امنیت بیشتر شده که امیدواریم با برخوردهای درست نیروی انتظامی، این احساس به میزان مطلوبی برسد.

وی خاطرنشان کرد: در برخورد با سارقین خرد طوری برخورد شود که مردم در ایام تعطیلات بتوانند با فراغ بال و آرامش خاطر بیشتری مسافرت کنند.

دستگاههای ذیربط در ساماندهی کودکان خیابانی همکاری بیشتری داشته باشند

به گزارش مهر ، سردار احمدرضا رادان همچنین گفت: دستگاههای ذی ربط باید در ساماندهی کودکان خیابانی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: برای ساماندهی کودکان خیابانی و کودکان فراری لازم است همه دستگاههای ذی ربط با نیروی انتظامی همکاری کنند و این امر را بیشتر جدی بگیرند.

وی ادامه داد: اگر همکاران دستگاهها یادشده با همه توان خود در حل مشکل کودکان خیابانی کمک کنند، این افراد سامان می یابند و مشکلات در این زمینه به حداقل می رسد تا جایی که دیگر کمتر شاهد این گونه مسائل نامطلوب اجتماعی خواهیم بود.

رادان در خصوص زندانها نیز بیان داشت: تلاش رئیس قوه قضائیه این است که تا حد ممکن زندان زدایی صورت گیرد که در این زمینه اقدامات خوبی نیز انجام شده و امیدواریم به بهترین نحو محقق شود.





















Copyright: gooya.com 2016