چهارشنبه 7 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با موفقيت "ميليونر زاغه‌نشين" کودکان بمبئی جشن گرفتند، ايسنا

پس از موفقيت چشمگير فيلم «ميليونر زاغه‌نشين» در مراسم آکادمی علوم و هنرهای تصاوير متحرک امريکا و کسب ۸ جايزه اسکار، کودکان شهر بمبئی هند، موفقيت ۹ تن از همشهری‌های خود، در اين مراسم را با حضوردرخيابان‌ها، جشن گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ «رو بيناعلی» ۹ ساله، يکی از بازيرگران ميليونرزاغه‌نشين بود که در نقش «لاتيکا» در دوران کودکی در فيلم حضور داشت به همراه ۸ کودک ديگر که دوران کودکی شخصيت‌های سينمايی «دوپاتل»، «فريدا پيتو» و «مدهور ميتال» بازيگران هندی را برعهده داشتند روی فرش قرمز اسکار در کنار ستاره‌های بزر گ سينمايی جهان در اين مراسم حضور داشتند.

فوکس سرچ‌لايت، کمپانی برگزارکننده مراسم اسکار، تمامی هزينه‌های مربوط به سفر اين کودکان را برای اين سفر به عهده گرفته است.

سازندگان «ميليونر زاغه‌نشين» ماه گذشته به سوءاستفاده از کودکان در اين پروژه سينمايی متهم شدند اما «دنی بويل»، کارگردان انگليسی اين فيلم و «کريستين کولسون»، تهيه‌کننده فيلم ضمن رد اين اتهام متذکر شدند که به کودکان دستمزدی بيش از دستمزد بازيگران در داخل هند پرداخت شده و آنها در اين مدت همچنين مخارج مربوط به تحصيل اين کودکان را به عهده داشته‌اند.

بنابر اعلام آسوشيتدپرس ، کودکان شهر بمبئی که با پخش مراسم اسکارخبر موفقيت کودکان همشهری خود در اين مراسم را دريافت کردند با ازدحام در خيابان‌های اين شهر به رقص و پايکوبی پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016