شنبه 29 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر دروغين امام زمان بازداشت شد! انتخاب

زنی که ادعای همسری امام زمان را داشت دستگير شد. مردی که عده ای را برای حج به کوه می برد به ادعای دروغين خود اعتراف کرد. زنی که به ادعای رابطه با امام زمان از مردم اخاذی می کرد به دام افتاد.

ادعای دروغين پيامبری و اين اواخر منجی و موعود بودن و رابطه با امام زمان از دير باز بوده و هست . زمانی مانی و بهاء الله (موسس فرقه ضاله بهاييت ) از گورستان تاريخ سر بر می آورند و چندی است که بازار رابطه مهدی موعود عج داغ شده است. در اين ميان هستند کسانی که هنوز فريب مدعيانی از اين دست را می خورند .

هر از چند گاهی خبر هايی از اين دست را در روزنامه ها و سايت های خبری می بينيم و می شنويم و در دل به هواداران آنان می خنديم . اما اين بار باشگاه جوانی برنا در نظر دارد از نگاه هواداران و شاکيان به اين موضوع بپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرزند من فرزند امام زمان است

اين پرونده را برای روشن شدن ذهن مردم و به ويژه جوانان بازخوانی می کند تا اگر کسی دنبال حق و حقيقت است آن را از راه خود کسب کند.

کليه اطلاعات و روايات مبتنی بر واقعيت بوده و اسامی افراد حقيقی و حقوقی آن در باشگاه موجود است که به دليل حفظ رسالت خبری بر محفوظ ماندن اسامی ،از نام بردن آنهامعذوريم.

خانمی به نام پ.الف مدتی است که با ادعای همسری امام زمان جوانان جويای حقيقت را به خود جلب کرده است . اين خانم که هنوز فعاليتش مانند بقيه کذابان اين طريق خيلی علنی نشده و يا شايد تعداد هوادارانش به حدی نرسيده است که برخورد جدی تری با او صورت بگيرد(چون اين خانم در چند شعبه کلانتری پرونده دارد ) با برگزاری جلسات خصوصی و ادعای همسری امام زمان و داشتن علم لدن باعث تخريب اعتقادات و بر هم زدن تعادل روحی خانواده ها و جوانان که عاقبتی جز ديوانگی ،افسردگی شديد، از هم پاشيدن کانون های خانوادگی ندارد شده است .وی همچنين پای را فراتر نهاده و ادعا می کند که فرزندش فرزند امام زمان است!!!!

همه اطرافيانت شيطان هستند/ من پلاسمايی هستم

معمولا کسانی که به او جذب شده اند افرادی هستند که به نوعی مشکل دارند و در شرايط معمول روحی نيستند.

نقل قول از يکی از به دام افتادگان: "اين خانم خيلی صبور است. برای هر نفر مدت ها وقت صرف می کند و با کلامش کم کم کاری می کند که تو با همه نزديکانت دشمن می شوی . می گويد آنها شيطان هستند. وقتی کسی دور و برت نيست و به کسی اعتماد نداری ناخودآگاه به او نزديک می شوی. من يادم هست آن اوايل هر شب به من اس ام اس های عاشقانه می زد . مادرم تازه فوت کرده بود. مرادر آغوش می کشيد و چنان گريه می کرد که باورم می شد واقعا مرادوست دارد . تمام سخنانش را چنان با گريه و ضجه می گويد که بهت زده می شوی"

برای روشن شدن ذهن مخاطبان گوشه ای از سخنان ايشان را در يکی از جلسات خصوصی در زيرمی آوريم (مطالب داخل پرانتز به متن اضافه شده است):

"ايشان(امام زمان عج) مرا انتخاب کرده اند و با من ارتباط مستقيم دارند. من ايشان را می بينم. می خواهند مرا ببرند و اين خيلی زود اتفاق می افتد. محيا دختر من از ذريه معصومين است. در خواب به من گفته شد که ما فرزندی از ذريه خود به تو خواهيم داد . لذا من مثل حضرت مريم باردار و بچه دار شدم. امام خيلی من را دوست دارد و به من محبوبه من و طاهره من ميگويد!!(نعوذ بالله) من مامورم تا آن چه در سينه دارم و علم لدنی که دارم يک طوری به بقيه برسانم. اين وظيفه من است که برای امام زمان سرباز جمع کنم. افرادی که نوری در وجود آنهاست و پاک هستند را به من نشان می دهند تا من صفات رذيله آنها را پاک کنم و آن ها را به خدمت ايشان ببرم. همه آدم های دنيا دين را در اينجا دنبالش هستند. در صورتيکه بايد دين را در شوره زار ها به دنبالش گشت. من اگر شوهر و خانواده خوب داشتم دنبال دين نميرفتم.( جالب است که بدانيد همسر سوم اين خانم به دليل ديوانگی و برگزاری مراسم در منزل ، چندی پيش از وی جدا شد. وی مدتی متعه يکی از هوادارانش که پسری ۲۲ ساله بود شد. شاهدان عينی می گويند که اين خانم همسر سومش را موش خانه صدا می کردو از او برای پذيرايی از دختران و زنانی که به محضرش!!! می آمدند بهره می برد.)

به من می گويند بايد تنها بروی ولی من چون حس انسان دوستی و محبت زيادی دارم که خاص معصومين است ،نمی توانم تنها اين مسير را طی کنم و می خواهم عده زيادی راببرم.من در دنياو آخرت در حريم حضرت زهرا(س) هستم . جنس من در ظاهر مثل شما از گوشت و پوست است . من زمينی نيستم .(در حالی پيامبر اعظم همواره تاکيد می کردند و در قرآن هم آمده که من بشری هستم مانند شما) رفتار من آموختنی نيست.من از جنس پلاسمايی هستم و هرگز نمی پوسم ...."

آنچه گفته شد گوشه از سخنان اين خانم در جلسات خصوصی است که ذهن و فکر جوانان را شستشو می دهد.

برای اين که به شدن ارادت هواداران نسبت به وی بيشتر پی ببريد چند نمونه را در زير بخوانيد :

*دختری از هواداران به سبب توصيه اين خانم که محل کارت پر از شياطين است کار خود را ترک کرده است.

*يکی از هواداران که زنی ۴۵ ساله و معلم است به داشتن فرزندان بزرگ به دليل اين که شوهرش به سبب بر هر زدن خانواده و منع وی از ارتباط با اين خانم شکايت کرده بود و به هيچ عنوان حاضر نشده بود به جمع ايشان بپيوندد به دليل اصرار اين خانم مبنی بر جدايی از شوهرش که شيطان در جانش رخنه کرده از شوهرش جدا شد.

*شاهدان می گويند يکی از هواداران در پاسخ يکی از اقوامش که وی را از نزديکی به اين خانم منع کرده بود گفت" اگر او فتوا دهد سرتان را می بُرم و برای ايشان می برم .

وی همچنين بارها پيشنهاد جدايی زنان از شوهرانشان را داده که معمولا موفق بوده است. البته بودند مواردی که خواست اين خانم اين بوده است که زنی از شوهرش جدا شود تا خواهر او با شوهرش ازدواج کند که ناموفق بوده است .

شاکيان اين خانم ادعا می کنند که شيوه اين زن اين است که چند نفر از اعضای يک خانواده را به خود جلب می کند تا در صورت بروز مشکل پشت لوای دعوای خانوادگی چهره کريه خود را مخفی نگاه دارد.

فقط راوی پرونده ای بود که مواردی مشابه در قبل داشت . با توجه به ادعای شاکيان اين خانم مبنی بر اين که دستگاه قضايی و نيروی انتظامی و واحد اطلاعات و امنيت سپاه اقدام جدی را در برخورد با اين فرد انجام نداده اند و وی را پس از بازداشت ۲۴ ساعته آزاد کرده اند .لذا از مسئولان اين پرونده نقاضا می شود در صورت امکان اطلاعات لازم را در مورد اين پرونده در اختيار باشگاه جوانی برنا قرار داده تا نقاط ابهام برطرف شود.





















Copyright: gooya.com 2016