جمعه 13 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک میلیون سی‌دی فیلم «درباره الی» چهار روزه به فروش رفت، خبرآنلاین

نسخه وی‌سی‌دی فیلم سینمای «درباره الی» به کارگرانی اصغر فرهادی در چهار روز یک میلیون نسخه فروش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم از روز یکشنبه هفته جاری وارد شبکه نمایش خانگی شده و در مدت زمان کوتاهی به فروش بالایی دست پیدا کرده است. براساس اعلام دفتر موسسه دنیای تصویر هنر که مسئولیت عرضه این فیلم دارد، از فروش یک میلیون نسخه «درباره الی» در مدت زمان کوتاه ارائه آن خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تیراژ کلی فیلم دو میلیون نسخه است که در هفته ابتدایی یک میلیون از آن مورد توجه قرار گرفته است. این فیلم در اکران عمومی به دلیل همزمانی نمایش با اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری، آنچنان که انتظار می رفت مورد توجه قرار نگرفت، هرچند که در هفته های پایانی نمایش، فروش فیلم رونق گرفت و در نهایت «درباره الی» با فروش یک میلیارد و صد میلیونی از پرده پایین آمد.

این فیلم که به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار هشتاد و دوم معرفی شده است، در جشنواره هایی همانند برلین، ترابیکا و جشنواره فیلم فجر جوایز متعددی دریافت کرده است و طی هفته گذشته در مراسم آسیاپاسیفیک هم جایزه بهترین فیلمنامه را به دست آورد و اصغر فرهادی از این مراسم جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

امید می رود با توجه به میزان استقبال گسترده صورت گرفته از این فیلم در جشنواره های جهانی، فیلم فرهادی بتواند بار دیگر افتخاری برای سینمای ایران در مراسم اسکار به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016