دوشنبه 14 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كتاب‌هاي بهرام صادقي دوباره منتشر شدند، ايسنا

به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجموعه‌ي داستان «سنگر و قمقمه‌هاي خالي» كه از هشت سال پيش چاپش به پايان رسيده و تجديد چاپ نشده بود، به تازگي با ويراست كامل از سوي نشر كتاب زمان به چاپ دوم رسيده است.

از سوي ديگر، تنها رمان منتشرشده‌ي اين داستان‌نويس با نام «ملكوت» از سوي نشر يادشده به چاپ نهم رسيده است. «ملكوت» در دهه‌هاي اخير يك‌ بار در سال 79 و بار ديگر در سال 86 تجديد چاپ شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته‌ي خانواده‌ي صادقي، با وجود به اتمام رسيدن چاپ اين آثار، ناشر آن‌ها را تجديد چاپ نمي‌كرد، كه به ‌تازگي دوباره‌ منتشر شده‌اند.

چندي پيش نيز رمان «ملكوت» با عنوان «Le pays du Non-Où» در 194 صفحه با ترجمه‌ي ژولي دووينيو از سوي انتشارات اوب (L'Aube) فرانسه در اين كشور منتشر شد، كه به گفته‌ي خانواده‌ي صادقي، فرمي از سوي ناشر اين اثر براي آن‌ها ارسال شد و قرار بود به همراه چند جلد از ترجمه‌ي كتاب، مبلغي به عنوان كپي‌رايت آن ارسال شود كه اين اتفاق نيافتاده است.

بهرام صادقي 18 دي‌ماه سال 1315 در نجف‌آباد اصفهان به‌دنيا آمد.

در سال 1334 در دانشكده‌ي پزشكي دانشگاه تهران مشغول به تحصيل شد و اولين داستان خود را با نام «فردا در راه است» در سال 1335 در مجله‌ي سخن به‌چاپ رساند.

صادقي داستان‌هايش را در مجله‌هايي نظير سخن، صدف، فردوسي، كيهان هفته، جنگ اصفهان، جهان نو و جنگ فلك‌افلاك منتشر مي‌كرد و آخرين داستانش به‌نام «وعده‌ي ديدار با جوجو جتسو» در سال 1355 در روزنامه‌ي كيهان به‌چاپ رسيد.

اين نويسنده 12 آذرماه سال 1363 در حالي‌كه به‌عنوان پزشك در يكي از درمانگاه‌هاي كرج مشغول به‌كار بود، بر اثر ايست قلبي درگذشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016