شنبه 18 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سالانه 160 میلیون نفر به بیماریهای شغلی مبتلا می شوند، مهر

طبق آمار سازمان بین المللی کار، سالانه بیش از 160میلیون کارگر به علت قرار گرفتن در معرض عوامل زیان آور محیط کار به بیماری شغلی مبتلا می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به پیشینه 60 ساله واحد طب صنعتی در ایران از برگزاری نخستین کنگره ملی طب کار خبر داد و گفت: بنیانگذاران این همایش قصد دارند سالها تجربه های ارزشمند خود را در زمینه طب کار و سلامت شغلی در اختیار محققین و جامعه هدف بگذارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دکتر جواد مروی افزود: طبق آمار سازمان بین المللی کار سالانه دو میلیون نفر به علت حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می دهند و 270 میلیون نفر دچار آسیب می شوند. بیش از 160 میلیون نفر نیز به علت قرارگرفتن در معرض عوامل زیان آور محیط کار به بیماری شغلی مبتلا می شوند.

وی افزود: در کشور ما نیز بهداشت حرفه ای و سلامت شغلی از جدیدترین و کم سابقه ترین مولفه های بهداشت است و ضریب پوشش و اثربخشی آن در حوزه های مرتبط به مراتب کمتر از سایر فعالیتهای بهداشتی است.

مدیر روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با دعوت از تمامی اساتید کارشناسان و محققان طب صنعتی در ایران و جهان برای حضور در نخستین کنگره ملی طب کار و سلامت شغلی گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش ایجاد ارتباط علمی در حوزه های آموزش و پژوهش بین سازمان و مراکز دانشگاهی و نخبگان علمی داخل و خارج از کشور است.

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نخستین کنگره ملی طب کار و سلامت شغلی در صنعت نفت را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت ماه جاری در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016