سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيچ‌کس يادی از مهين شهابی نمی کند! بيش از۹۰ روز از بستری شدن مهين شهابی، بازيگر سينما می‌گذرد، ايلنا

در طی مدت بيش از ۹۰ روزی که مهين شهابی در بيمارستان پارس بستری است؛ فقط يکی از معاونان رئيس صدا و سيما و همچنين ايرج راد(مديرعامل خانه تئاتر) از وی ديدار کرده است.


ايلنا: مهين شهابی (بازيگر پيشکسوت سينمايی ايران) از نيمه دوم فروردين ماه سال ۸۹ به دليل تومور مغزی در بيمارستان پارس بستری است اما تاکنون هيچ مسئولی از وزارت ارشاد و خانه سينما به ديدن وی نرفته است.
امير اعلايی (نوه مهين‌ شهابی) در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب افزود: در طی مدت بيش از ۹۰ روزی که مهين شهابی در بيمارستان پارس بستری است فقط يکی از معاونان رئيس صدا و سيما و همچنين ايرج راد مديرعامل خانه تئاتر به ديدن وی آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: صدا و سيما با ارائه يک معرفی‌نامه تمامی هزينه‌های تخت و اتاق وی را متقبل شده و ما فقط داروهای خاصی را که در بيمارستان موجود نباشد؛ تهيه می‌کنيم.
اعلايی ادامه داد: در طی اين مدت به جز چند نفر از هنرمندان، هيچ‌کدام از مسئولان وزارت ارشاد يا خانه سينما به ديدن وی نيامده‌اند.
وی درباره حال فعلی شهابی گفت: هم‌اکنون ايشان به صورت مداوم خواب هستند اما قوای حسی ايشان کار می‌کند و به محرک‌ها پاسخ می‌دهد. تغذيه وی از طريق لوله‌های مخصوص انجام می‌گيرد.
مهين شهابی بازيگر ۷۳ ساله سينما و تئاتر ايران از نيمه دوم فروردين ماه به دليل بيماری تومور مغزی در بيمارستان پارس بستری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016