سه شنبه 7 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشیه​های یک آلبوم خاص با صدای چاوشی، یزدانی، صالحی و...

ماهنامه زندگی ایرانی - همیشه وقتی پای یک پروژه مشترک در میان باشد که قرار است چند چهره شناخته شده و به قولی ستاره، در کنار یکدیگر قرار بگیرند، حاشیه‌ها همین‌طور پشت‌سر هم ردیف می‌شوند و هر روز خبرهای ضد و نقیضی در مورد اختلافات و اتفاقات مشکوک در مورد آن پروژه در رسانه‌ها منعکس می‌شود. طبق معمول هم اختلاف سلیقه‌ها و تناقض در انتخاب‌ها بزرگ‌ترین دلایلی هستند که باعث به وجود آمدن این حاشیه‌ها می‌شوند.

خاص پر ستاره
آلبوم «خاص» جدیدترین کاری‌ست که با همکاری چندین و چند خواننده شاخص پاپ این روزها قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود و قطعاً‌ با عکس‌العمل‌های فراوانی هم مواجه خواهد شد. این آلبوم در سکوت کامل خبری مراحل انتخاب خواننده و ضبط ‌اش را گذراند و همین باعث شد که پس از رسانه‌ای شدن خبر تولید چنین آلبوم پرستاره‌ای، حساسیت‌ها نسبت به آن بیشتر و بیشتر شود.

تقریباً تمام چهره‌هایی که در این آلبوم حضور دارند جزو بهترین‌های عرصه پاپ هستند که با تهیه کنند‌ها‌های جوان طرف حساب شده‌اند و قبول کرد‌هاند دراین آلبوم حضور داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آلبوم خاص
محسن چاوشی، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، رضا یزدانی، پیام صالحی، علی اصحابی، شهاب رمضان، مهدی مدرس و گروه پاپ «سون» هنرمندانی هستند که در این آلبوم حضور دارند و هرکدام با یک قطعه که با ترتیب حرف الفبا در ترتیب چینش کار گنجانده شده، آلبوم «خاص» را تشکیل داده‌آند. این آلبوم بنا بر گفته تهیه ‌کنندگان آن قرار بود که اوایل تیرماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

محسن چاوشی،باز هم مرموز و خاص
«ها» نام قطعه‌ای است که چاوشی برای این آلبوم ساخته و باتوجه به قدرت بالای کشش مخاطب که آثار چاوشی از آن برخوردارند. تراک یک آلبوم هم قرار داده شده. این قطعه تا حد زیادی به کارهای آلبوم «یه شاخه نیلوفر» چاوشی شباهت دارد که با یک ملودی ریتمیک و تند و تمی عاشقانه که کمی هم به تلخی می‌زند، باز هم همان حس و حال همیشگی کارهای این خواننده را درخود دارد.

خیانت فرزاد فرزین!
فرزاد فرزین دیگر خواننده‌ای است که با یک قطعه در آلبوم «خاص» حضور دارد. او پس از اجری موفق‌اش در تهران، در مورد این آلبوم و قطعه‌ای که قرار است در آن بخواند،‌گفت: «یکی دو ماه پیش، ماجرای این آلبوم به گوشم رسید و سپس از طرف یکی از تهیه‌کنندگان کار، پیشنهاد حضور در این آلبوم مطرح شد. پس از توافقات لازم، قطعه «خیانت» را ساختم که قرار است در آلبوم گنجانده شود.»

بابک جهانبخش و یک عاشقانه صرف
جنس صدای این خوانده طوری‌ست که کارهای آرام و دلنشین خاصی دارد و مخاطبان پروپاقرص این خواننده اعتقاد دارند که او فقط با این قبیل آثار است که می‌تواند مخاطبان‌اش را حفظ و حتی به تعداد آنها بیفزاید.
این خواننده در آلبوم «خاص» هم با یک قطعه تند و ریتمیک و پر انرژی حضور دارد که به شدت عاشقانه و احساسی است و پس از انتشار آلبوم انفرادی‌اش «زندگی من» و موفقیت آن، امید فراوانی به گل کردن این قطعه دارد: «یک برنامه‌ریزی شده بود که آلبوم را قبل از انتشار «خاص» وارد بازار موسیقی کشور کنم. به هر حال این حس را داشتم که «زندگی‌ من» با «خاص» کامل می‌شود.»

مازیار فلاحی هم ، بله...
مازیار فلاحی پس از انتشار موفق آلبوم «قلب یخی» که تا حدودی توانست مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد، حضوری فعال در آلبوم «خاص» دارد و با تک‌قطعه‌ای شنیدنی به دیدار با مخاطبان‌اش رفته است.
او در مورد این آلبوم و حضورش در آن گفت: «بالاخره پس از اولین آلبوم‌ام، دوست داشتم تجربه‌های جدیدی را نیز در کار خوانندگی داشته باشم. این قبیل فعالیت‌های جانبی در کنار انتشار آلبوم شخصی، می‌تواند برای مخاطبات یک خواننده بسیار حائز اهمیت باشد. چون به قولی یک خواننده با این قبیل همکاری‌هاست که نشان می‌دهد چند مرده حلاج است و چطور با بقیه همکارانش در یک رقابت سالم، حضور می‌یابد.»

عاشقانه و اجتماعی به سبک رضا یزدانی
انتشار این قبیل آلبوم‌ها باعث می‌شود تعداد سلیقه‌های بیشتری ارضا شوند و همین به بیشتر مورد توجه قرارگرفتن یک آلبوم کمک می‌کند. خواننده‌هایی که در این آلبوم حضور دارند هر کدام برای خودشان دارای سبک وسیاق خاصی هستند که همین دور هم جمع شدن باعث می‌شود مخاطب هر خواننده‌ای برای شنیدن آلبوم ترغیب شود و این در بهتر دیده و شنیده شدن کار خیلی می‌تواند مؤثر باشد. چندجور سلیقه و صدا برای مخاطبانی که هر کدام علاقه‌مند به یک سبک و یک فضای خاص هستند.

رضا یزدانی که پس از انتشار آلبوم «ساعت بیست‌وپنج‌شب» تمام وقت و اانرژی‌اش را معطوف کنسرت‌ها و بازی در فیلم‌های سینمایی و استارت آلبوم جدیدش کرده، با ذکر جملات فوق در مورد قطعه خودش در این آلبوم گفت: « یک کار عاشقانه- اجتماعی به سبک کارهای خودم در این آلبوم دارم که قطعه خوبی هم از آب درآمده و امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.» این خواننده همچنین در مورد زمان انتشار آلبوم ندارم ولی این روزها 12 الب 15 ساعت از وقتم صرف کار بر روی آن است و همه سعی‌ام بر این است که تا اواخر تابستان بتوانم آماده‌اش کنم.

وقتی پیام صالحی شش‌وهشت می‌خواند
گروه آریان این روزها در رأس خبرهای رسانه‌های موسیقی قراردارد و خبر کنسرت انفرادی پیام صالحی، دیگر اعضای این گروه و حتی طرفداران آریان را به شوک برده است.

پیام‌ صالحی در مورد اتفاقات اخیری که جدیداً حاشیه‌ساز شده، می‌گوید: «اجرای انفرادی من هیج ربطی به ماجرای همکاری من با گروه آریان ندارد و این همکاری همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. امیدوارم دوستان و هم گروهی‌های خوب آریانی‌ام مهمانان ردیف اول کنسرت من باشند.» این خواننده در مورد همکاری‌اش با عوامل آلبوم «خاص» می‌گوید: «پیشنهاد خوبی بود و من با شناختی که از دوستان تهیه کننده داشتم و فضای کلی آلبوم همکاری در این آلبوم را پذیرفتم.»

مهدی مدرس و علی اصحابی دیگر خواننده‌های این آلبوم هستند که حاضر به گفت‌وگو در مورد این کارهایشان و این آلبوم نشدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016